Οι «πέντε» της Ευρώπης στέλνουν μήνυμα για Ουκρανικό και άμυνα
Ενόψει της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ, Μερτς, Μακρόν, Μελόνι, Στάρμερ και Τουσκ υπογράμμισαν, μεταξύ άλλων, την ανάγκη ενίσχυσης του ευρωπαϊκού πυλώνα της συμμαχίας και της στήριξης της Ουκρανίας.
Δείτε περισσότερα