Καλαμάτα: Αποχαιρέτησε τον αρχηγό της, Γιώργο Παμλίδη
Παρελθόν από την Καλαμάτα αποτελεί ο Γιώργος Παμλίδης, ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στη Νίκη Βόλου, με τη Μαύρη Θύελλα να αποχαιρετά τον αρχηγό της.
Δείτε περισσότερα