Μελής: «Η συμφωνία με τον ΣΚΑΪ επιβεβαιώνει την αναβάθμιση του ελληνικού μπάσκετ»
Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΣΑΚΕ Μιχάλης Μελής αναφέρθηκε στο deal της Stoiximan GBL με τον Όμιλο ΣΚΑΪ, ενώ αναφέρθηκε και στην ΕΡΤ, που στήριζε ως τώρα το μπάσκετ.
Δείτε περισσότερα