Αθλητικά

Κηφισιά: «Χτίζει» την ομάδα της νέας σεζόν με δίδυμο... αιωνίων

22734962
Μετά την παραμονή του Σεμπάστιαν Λέτο στον πάγκο της, η Κηφισιά σύμφωνα με πληροφορίες του Gazzetta θα δώσει το «χρίσμα» του τεχνικού Διευθυντή στον Αλμπέρτο Μποτία και συνεπώς η ομάδα θα «χτιστεί» από δίδυμο... Παναθηναϊκού - Ολυμπιακού.
Δείτε περισσότερα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περισσότερα