Άλλων Επιχειρήσεων/ Φορέων

Η LG διευρύνει τις συνεργασίες της το 2016 για την προώθηση τεχνολογίας και περιεχομένου 4K HDR

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε βασικές συνεργασίες με κυρίαρχες τεχνολογικές εταιρείες και παρόχους περιεχομένου, προκειμένου να προσφέρει στους καταναλωτές ακόμα περισσότερο περιεχόμενο ποιότητας 4K HDR (high dynamic range). Οι επισκέπτες στο περίπτερο της LG στη CES (#8204 Central Hall, Las Vegas Convention Center) θα έχουν την ευκαιρία δουν από κοντά μια σειρά από νέο περιεχόμενο και σχετικές καινοτομίες, παρακολουθώντας την τεχνολογία LG HDR σε πραγματικό χρόνο.  

Οι νέες τηλεοράσεις OLED και Super UHD της LG για το 2016 έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίζουν το υπάρχον πρότυπο HDR format της βιομηχανίας, όπως το HDR10 και το Dolby Vision™. Η LG, η Dolby και το Netflix συνεργάστηκαν για τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας 4K Dolby VisionHDR με πλάνα από τη γνωστή σειρά του Netflix ‘Daredevil’, που προορίζεται για τις τηλεοράσεις LG OLED, το οποίο οι επισκέπτες στο περίπτερο της LG θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν πρώτοι.  Τα περιεχόμενο Dolby Vision™ εκμεταλλεύεται πλήρως την τεχνολογία των τηλεοράσεων LG OLED, προκειμένου να αποδίδει τα φωτεινά σημεία πιο έντονα και τα σκούρα ακόμη βαθύτερα, ενισχύοντας τις λεπτομέρειες και τα χρώματα σε απαράμιλλο βαθμό σε σχέση με μία συμβατική τηλεόραση, για μια ανώτερη εμπειρία θέασης. 

Η LG συνεργάστηκε επιπλέον με αρκετούς μεγάλους παγκόσμιους παρόχους περιεχομένου για να διασφαλίσει ότι το καλύτερο streaming θα είναι άμεσα διαθέσιμο για HDR προβολή. Πρότυπα προγράμματα HDR από το Amazon, συμπεριλαμβανομένων των σειρών ‘The Man in the High Castle, ‘Red Oaks, ‘Transparent και ‘Mozart in the Jungle’, θα παρουσιαστούν στο περίπτερο της LG στη CES. Οι επισκέπτες θα μπορούν επίσης για πρώτη φορά να παρακολουθήσουν περιεχόμενο HDR από το YouTube, με τη χρήση του VP9-Profile 2 codec της Google. Το YouTube μάλιστα θα παρέχει αναπαραγωγή HDR playback μέσω της εφαρμογής του για τηλεοράσεις αργότερα μέσα στη χρονιά.

Άλλος ένας συνεργάτης για την παροχή περιεχομένου, η Twentieth Century Fox, θα προβάλλει το φετινό της blockbuster, την ταινία ‘The Martian, στο περίπτερο της LG στη CES μέσω ‘VIDITY, μίας υπηρεσίας παράδοσης ταινιών και τηλεοπτικών σειρών σε ποιότητα 4K HDR που έχει ιδρυθεί από τον οργανισμό ‘Secure Content Storage Association’ (SCSA). Καθώς οι τηλεοράσεις LG OLED είναι συμβατές με την υπηρεσία VIDITY, μπορούν να ‘κατεβάσουν’ περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και να το προβάλλουν οποιαδήποτε στιγμή στην αυθεντική, εξαιρετική του μορφή.

Άλλη μία σημαίνουσα συνεργασία θα είναι παρούσα στο περίπτερο της LG στη φετινή CES, όπου σε ένα σκοτεινό δωμάτιο ειδικά σχεδιασμένο για την αναπαραγωγή HDR περιεχομένου θα προβάλλονται video clips από βιντεοσκόπηση του διαστήματος από τη NASA, σε παραγωγή της εταιρείας Harmonic, τον επίσημο συνεργάτη UHD της NASA. Όπως θα αποδείξουν οι NASA και η Harmonic, το HDR επιτρέπει στους θεατές να βιώσουν την εμπειρία του διαστήματος όπως ποτέ στο παρελθόν. «Οι τηλεοράσεις OLED της LG, χάρη στη δυνατότητά τους να αποδίδουν το πιο βαθύ μαύρο, παρουσιάζουν το νεοσύστατο κανάλι ‘NASA TV UHD’ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μεταφέροντας τους καταναλωτές ακόμα πιο κοντά στην πραγματική εμπειρία του διαστήματος», ανέφερε ο Peter Alexander, Senior Vice President και CMO της Harmonic.

Τέλος, η LG θα παρουσιάσει και μία προηγμένη τεχνολογία εκπομπής HDR σε συνεργασία με έναν τοπικό ραδιοτηλεοπτικό πάροχο του Λας Βέγκας. Το πρότυπο ραδιοτηλεοπτικής μετάδοσης ATSC 3.0, που έχει αναπτυχθεί από την επιτροπή ‘Advanced Television Systems Committee’, λειτουργεί μέσω του κώδικά HEVC (High Efficiency Video Code), την επόμενη γενιά στην τεχνολογία συμπίεσης video στις Ηνωμένες Πολιτείες, και μέσω της προηγμένης συχνότητας μετάδοσης, προκειμένου να βελτιώσει αισθητά την ποιότητα της εικόνας.

«Στην LG, θεωρούμε ότι το περιεχόμενο είναι εξίσου σημαντικό με την τεχνολογία των τηλεοράσεων και το λειτουργικό τους σύστημα», δήλωσε ο Brian Kwon, Πρόεδρος κα CEO της LG Home Entertainment Company. «Το να μοιραζόμαστε την καινοτομία μας με κορυφαίους συνεργάτες της βιομηχανίας αποτελεί άλλο ένα σημαντικό σημείο της στρατηγικής μας να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα οφέλη στους πελάτες μας και να επεκτείνουμε γρήγορα τη διαθεσιμότητα εντυπωσιακού περιεχομένου».

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις τηλεοπτικές συνεργασίες της LG, οι επισκέπτες της CES μπορούν να περάσουν από το περίπτερο της LG από τις 6 έως και τις 9 Ιανουαρίου ή να επισκεφτούν το ακόλουθο link: www.LGnewsroom.com/ces2016.