Νέα

Βest sellers της τεχνολογίας, τη φετινή εορταστική περίοδο, τα smartphones

smarphones

Την τιμητική τους είχαν κατά τη φετινή εορταστική περίοδο τα smartphones, τα οποία, από κοινού με τις wearable συσκευές, κυριάρχησαν στις αγορές των καταναλωτών. Smartphones και wearables βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας των αγορών, διεθνώς, εκτοπίζοντας τον πρωταγωνιστή των προηγούμενων δύο ετών, τα tablets.

Ποια προϊόντα τεχνολογίας αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στην αγορά το 2016Οι αναλυτές της Gartner εκτιμούν ότι η λάμψη των tablet κατά την προηγούμενη διετία ξεθώριασε τη φετινή εορταστική περίοδο, ενώ στον αντίποδα, σύμφωνα με τις προβλέψεις τους, κέρδισαν έδαφος οι wearble συσκευές. Ειδικά στην αγορά των ΗΠΑ, η υιοθέτηση των fitness trackers φαίνεται να διπλασιάστηκε το 2015 έναντι του 2014.

Όσον αφορά τον πρωταγωνιστή των συσκευών, τα smartphones, η Gartner εκτιμά ότι το 2015 διατέθηκαν, συνολικά, στη διεθνή αγορά 1,4 δισεκατομμύρια συσκευές, αριθμός αυξημένος κατά 14,5% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Μάλιστα, η άνοδος αυτή επιτεύχθηκε παρά τους αρχικούς φόβους των αναλυτών ότι η αγορά των “έξυπνων” κινητών θα κινηθεί με πιο ήπιο ρυθμό ανάπτυξης, λόγω της υποτονικής πορείας της κινεζικής αγοράς. Μάλιστα, η εταιρεία εκτιμά ότι οι πωλήσεις smartphone στην Κίνα θα παραμείνουν για το σύνολο του 2015 στα ίδια με τα περσινά επίπεδα.

Τα trends του 2016
Αναζητώντας τα τεχνολογικά trends που θα επικρατήσουν στη διεθνή αγορά το 2016, οι αναλυτές της Gartner εκτιμούν ότι - αρχής γενομένης από τον Ιανουάριο και το βήμα της διεθνούς έκθεσης CES - θα παρουσιαστούν μια σειρά από νέα προϊόντα και λύσεις στον τομέα των διασυνδεδεμένων σπιτιών.

Έτερη πρόκληση για τους κατασκευαστές, διεθνώς, θα αποτελέσει η αγορά των wearables, με τους αναλυτές να εκτιμούν ότι θα δούμε στην αγορά νέα προϊόντα, που θα απευθύνονται σε ειδικά κοινά. Με τα fitness bands να εξελίσσονται σε mainstream, οι κατασκευαστές επικεντρώνουν, πλέον, το ενδιαφέρον τους στο πώς θα διαφοροποιήσουν τα προϊόντα τους, ώστε να καλύψουν συγκεκριμένα δυναμικά αγοραστικά κοινά. Για παράδειγμα, οι αναλυτές αναμένουν σταδιακά κάποια σύγκλιση ανάμεσα στην προϊοντική κατηγορία των wearable συσκευών και των mobile πληρωμών.

Σε κάθε περίπτωση, το στοίχημα για τους κατασκευαστές είναι να στοχεύσουν σε συγκεκριμένες ανάγκες εξειδικευμένων αγοραστικών κοινών, απαντώντας ταυτόχρονα στο επιτακτικό αίτημα των καταναλωτών για προστασία των προσωπικών τους δεδομένων. 

Οι πρωταγωνιστές
Στην κατηγορία των wearables, η Gartner εκτιμά ότι τα fitness trackers θα είναι εκείνα που θα κερδίσουν την ψήφο των καταναλωτών το 2016, αφήνοντας πιο πίσω τα smartwatches. Το προβάδισμα των fitness trackers ερμηνεύεται τόσο λόγω του χαμηλότερου κόστους τους, όσο και στο γεγονός ότι οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται σαφέστερα τη χρησιμότητα τους σε σχέση με τα “έξυπνα” ρολόγια. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ