Ποιες είναι οι 19 κορυφαίες ευρωπαϊκές εφαρμογές για Mobile Shopping
Μία ελληνική εφαρμογή περιλαμβάνεται στα 19 καλύτερα applications για αγορές στην Ευρώπη. Σύμφωνα με το "Mobile Top App Index", έναν ευρωπαϊκό δείκτη για εφαρμογές κινητών τηλεφώνων για mobile shopping, το ελληνικό app, pamediakopes.gr, αναδείχθηκε πρώτο στην κατηγορία “διακοπές”. Το δείκτη ανακοίνωσε η MasterCard και παρουσιάζει όχι μόνο τις καλύτερες εφαρμογές για αγορές σε 36 ευρωπαϊκές χώρες, αλλά αποκαλύπτει και τους διάφορους τρόπους, με τους οποίους οι καταναλωτές αξιοποιούν την τεχνολογία κινητών τηλεφώνων, όταν κάνουν αγορές εν κινήσει. Από τις 19 καλύτερες εφαρμογές, που ανέδειξε ο δείκτης, οι πέντε βρίσκονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, πέντε στη Γερμανία και δύο στην Τουρκία. Τα αποτελέσματα του δείκτη δείχνουν ότι οι καλύτερες εφαρμογές για αγορές έρχονται από τις δύο μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπη, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία.
Η ελληνική εφαρμογή pamediakopes.gr ανάμεσα σε αυτές που διακρίθηκαν πανευρωπαϊκάΤο Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία δεν είναι μόνο εξαιρετικά υψηλά για την ποιότητα των εφαρμογών, αλλά και για το πλήθος αυτών, μιας και οι δύο έχουν πάνω από 70 εφαρμογές για αγορές. Ο δε μέσος αριθμός των εφαρμογών για αγορές στην Ευρώπη, ανά χώρα, ανέρχεται στις 30.
Ο Δείκτης της MasterCard έδειξε, επίσης, πώς οι Ευρωπαίοι έμποροι και οι προγραμματιστές των εφαρμογών ενδιαφέρονται, κυρίως, για επτά κατηγορίες εμπορίου, ενώ οι ίδιοι αναπτύσσουν περίπου το 65% των εφαρμογών: delivery, ταξί, εισιτήρια μέσων μεταφοράς (σιδηρόδρομος, μέσα μαζικής μεταφοράς, λεωφορεία, κ.λπ.), εκδόσεις (βιβλία, περιοδικά κ.λπ.), διαμονή, εισιτήρια για parking και ψυχαγωγία (σινεμά, θέατρο, φεστιβάλ, αθλητικές εκδηλώσεις κ.λπ.).
Πληρωμές
Οι κάρτες πληρωμών είναι, μακράν, ο πιο δημοφιλής τρόπος πληρωμής για τους χρήστες και προγραμματιστές εφαρμογών, με το 52% του συνόλου των εφαρμογών για αγορές να προσφέρουν αυτή τη μέθοδο πληρωμής. Σύμφωνα με το δείκτη, η αντικαταβολή εξακολουθεί να είναι σημαντική και είναι διαθέσιμη στο 36% του συνόλου των εφαρμογών για αγορές. Η χρήση του “ψηφιακού πορτοφολιού”, όμως, αναπτύσσεται γρήγορα και είναι διαθέσιμη τώρα στο 24% των κορυφαίων εφαρμογών. Από τον κατάλογο των επικρατέστερων εφαρμογών, οι κάρτες πληρωμής και τα “ψηφιακά πορτοφόλια” καταλαμβάνουν μια σημαντικά μεγάλη θέση, τα 82% και 39% αντίστοιχα.
Η δυναμική των social media
Τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί μια απίστευτη αύξηση στα λεγόμενα “social sign-ins” των websites. Το social sing-in ή login δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες, που επισκέπτονται ένα site, να μεταβούν άμεσα σε άλλο online περιβάλλον, μέσω των λογαριασμών τους στα social media, χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώνουν συνεχώς φόρμες με τα προσωπικά τους στοιχεία. Ενώ θα περίμενε κανείς ότι οι περισσότερες από τις εφαρμογές θα διέθεταν τέτοια δυνατότητα, ωστόσο, τα αποτελέσματα ήταν απροσδόκητα αντίθετα. Από τις 1.000 και πλέον εφαρμογές, μόνο το 7,5% προσέφερε δυνατότητες social sign-in στους χρήστες, παράλληλα με την αυτόνομη εγγραφή στοιχείων. Όμως, στο σύνολο των εφαρμογών, που επιλέχθηκαν για την τελική αξιολόγηση, το ποσοστό αυτό διπλασιάστηκε (παραμένοντας βέβαια εξαιρετικά χαμηλό). Λίγο παραπάνω από το 1/5 αυτών των εφαρμογών διαθέτουν λειτουργία social sign-in.
Top Apps by MasterCard 2015
- Argos – UK (Multi-retailers)
- BlaBlaCar – France
(Personal Services)
- BiTaksi – Turkey (Taxi)
- Booking.com Hotel Reservations
Worldwide & Hotel Deals – Netherlands (Accommodation)
- Conrad - Germany (Electronics and Multimedia)
- Chocogreets – Switzerland (Gifts and Surprises)
- easyJet - UK (Flight Tickets)
- Lieferheld - Germany (Meal Delivery)
- Mothercare – UK (Various)
- oBilet – Turkey (Transport)
- pamediakopes.gr – Greece (Holidays)
- Parko – Israel (Parking)
- Nexto Reader – Poland (Publishing)
- Shpock – Germany (Online Auctions and Classifieds)
- Spotlime – Italy (Entertainment Tickets)
- Sixt Rent a Car – Germany (Cars and Motorcycles)
- The Body Shop – UK (Cosmetics)
- Tesco – UK (Groceries)