Ναυτιλία

CENTCOM: Ακινητοποιήσαμε τρίτο τάνκερ αυτή την εβδομάδα στον Κόλπο του Ομάν λόγω παραβίασης του αποκλεισμού

22736812
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «η Κεντρική Διοίκηση των ΗΠΑ (CENTCOM) έδρασε κατά του M/T Jalveer με σημαία Γουινέας-Μπισάου, καθώς προσπαθούσε να μεταφέρει
Δείτε περισσότερα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περισσότερα