Θεσσαλονίκη: “Αντέδρασα υπό καθεστώς ακραίου φόβου” είπε η 29χρονη για την επίθεση στον σύντροφό της
Σε καθεστώς άμυνας υποστήριξε ότι βρισκόταν η 29χρονη, που επιτέθηκε στον 24χρονο σύντροφό της, χρησιμοποιώντας δύο μαχαίρια.
Δείτε περισσότερα