Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο 15χρονες έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ
Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες μετά από κατανάλωση αλκοόλ. Συνελήφθη 21χρονη εργαζόμενη σε κατάστημα ψιλικών.
Δείτε περισσότερα