Θεσσαλονίκη: Δήμος μήνυσε μετά θάνατον μία οδηγό για απείθεια
Οκτώ χρόνια μετά τον θάνατό της μία γυναίκα βρέθηκε κατηγορούμενη από δήμο στη Θεσσαλονίκη για απείθεια.
Δείτε περισσότερα