Δίκη για τη δολοφονία Βαλυράκη: Κατέθεσε ο Αντώνης Σαμαράς
“Αισθάνθηκα συντριβή. Δεν πίστευα ότι ένας τέτοιος άνθρωπος μπορεί ποτέ να πεθάνει”, σημείωσε μεταξύ άλλων ο Αντώνης Σαμαράς καταθέτοντας στη δίκη για τη δολοφονία του φίλου του, Σήφη Βαλυράκη.
Δείτε περισσότερα