ΟΤΕ: Η Cosmote «φεύγει», έρχεται η Telekom
Όπως είπε κατά την τακτική γενική συνέλευση των μετόχων που βρίσκεται σε εξέλιξη «το 2025 ενώσαμε τις δυνάμεις της Cosmote με την Telekom, την κορυφαία μάρκα
Δείτε περισσότερα