Τεχνολογία - Πληροφορική

Εκτοξεύεται η παγκόσμια αγορά Wearables το 2025

wearable-234

Με άνοδο 13% σε ετήσια βάση κινήθηκε η παγκόσμια αγορά wearable bands το 1ο τρίμηνο του 2025, φθάνοντας στα 46,6 εκατ. τεμάχια. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Canalys (μέλος πλέον της Omdia), η αυξημένη ζήτηση, σε συνδυασμό με τη χαμηλή περσινή βάση, έδωσε ώθηση σε όλες τις υποκατηγορίες: από βασικά bands και ρολόγια, έως τα πιο εξελιγμένα smartwatches.

Μεγάλη νικήτρια του τριμήνου αναδείχθηκε η Xiaomi, η οποία ανέκτησε την κορυφή της αγοράς, για πρώτη φορά από το 2021, καταγράφοντας άλμα 44% στις αποστολές της, που έφτασαν τα 8,7 εκατ. τεμάχια. “Ο ανανεωμένος σχεδιασμός των συσκευών της Mi Band και Redmi Watch, καθώς και η ενοποίηση υπό το νέο HyperOS, ενίσχυσαν την αξία της πρότασής της σε χαμηλές τιμές, ιδίως σε αναδυόμενες αγορές”, αναφέρει η Canalys.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις wearable bands άγγιξαν τα 46,6 εκατ. τεμάχια το 1ο τρίμηνο του 2025

Σύμφωνα με την ανάλυση της εταιρείας, η Apple - με το οικοσύστημα της Apple Watch να συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια - διατήρησε τη δεύτερη θέση με 7,6 εκατ. αποστολές και αύξηση 5%, ενώ η Huawei ακολούθησε στην τρίτη θέση, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση 36% με 7,1 εκατ. τεμάχια, ενισχυμένη από την παγκόσμια προώθηση της εφαρμογής Huawei Health.

Η Samsung έκλεψε τις εντυπώσεις, καταγράφοντας αύξηση 74% με 4,9 εκατ. μονάδες, εστιάζοντας παράλληλα σε φθηνότερα bands για τις αναδυόμενες αγορές και σε premium smartwatches για τις ανεπτυγμένες. Την πεντάδα κλείνει η Garmin με 1,8 εκατ. αποστολές (+10%), στηριζόμενη στο διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο της και στην υπηρεσία Garmin Connect+.

wearables1

Συνδρομητικές υπηρεσίες

Καθώς τα περιθώρια κέρδους στο hardware μειώνονται, οι εταιρείες στρέφονται προς ολοκληρωμένα οικοσυστήματα και συνδρομητικές υπηρεσίες. Η Xiaomi προωθεί το HyperOS σε όλες τις συσκευές της, η Huawei χτίζει ένα “κλειστό” οικοσύστημα υγείας και η Garmin επενδύει στο Connect+ για πιστούς χρήστες.

Παράλληλα, νέοι παίκτες, όπως η Oura και η Whoop, προωθούν υπηρεσίες υγείας με έμφαση στα δεδομένα και την ανάλυση, βασιζόμενοι σε μοντέλα συνδρομών.

“Η συνολική εικόνα της αγοράς δείχνει σαφή μετατόπιση από τις καθαρές πωλήσεις hardware προς τα ολοκληρωμένα οικοσυστήματα και τις συνδρομητικές υπηρεσίες. Οι κατασκευαστές επιδιώκουν, πλέον, διαρκή έσοδα και μακροχρόνια αφοσίωση των χρηστών μέσω υπηρεσιών δεδομένων, analytics και customized fitness coaching”, τονίζουν οι αναλυτές.

wearables2

Θέμα τιμής

Τα βασικά χαρακτηριστικά, που καθορίζουν τις επιλογές των καταναλωτών, παραμένουν η τιμή, η διάρκεια μπαταρίας και η παρακολούθηση υγείας, σύμφωνα με έρευνα της Canalys στην Ευρώπη. Ενώ τα νέα χαρακτηριστικά δύσκολα αξιολογούνται από τους χρήστες, η ωρίμανση της αγοράς οδηγεί σε μεγαλύτερη έμφαση στο λογισμικό και την εμπειρία χρήσης.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, το μέλλον των wearables δεν εξαρτάται μόνο από το hardware, αλλά από τη συνολική εμπειρία, την αξία της υπηρεσίας και την αρμονική συνύπαρξη συσκευών και δεδομένων. Όποιος καταφέρει να συνδυάσει χαμηλό κόστος με ουσιαστικές υπηρεσίες υγείας και ένα στιβαρό οικοσύστημα, θα κυριαρχήσει στην επόμενη φάση αυτής της ταχέως εξελισσόμενης αγοράς.

wearables3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περισσότερα