ΜΙΚΡΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Εντός Ελλάδας

Image not found

ΜΙΚΡΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Έναρξη 17:00 - Λήξη 21:00
Αθήνα

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΚΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ, authorized trainer & counselor

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται  σε στελέχη των Πωλήσεων καθώς και σε νέους και παλαιούς έμπειρους πωλητές

Σκοπός του σεμιναρίου         

Το σεμινάριο στοχεύει στην παρουσίαση των εύκολων αλλά ιδιαίτερα φιλοσοφημένων πρακτικών και τεχνικών που ανατρέπουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε και λειτουργούμε στις πωλήσεις

Θέματα  σεμιναρίου:                              

·         Τρόπους πραγματοποίησης των κατάλληλων επαφών με αυτούς που ενδιαφέρονται γι αυτά που πουλάτε

·         Τι είναι το Networking και πως λειτουργεί στην πράξη για το δικό σας συμφέρον

·         Πως να μη χάνετε πελάτες σε καιρούς οικονομικών κρίσεων και πως να διατηρείτε τους υπάρχοντες πελάτες σας, χωρίς αυτοί να καταφεύγουν στον ανταγωνισμό

·         Μερικές πρακτικές ιδέες για να ζητάτε και να έχετε συνέχεια συστάσεις που θα αγοράζουν από εσάς

·         Πως να αποφεύγετε την πωλησιακή «κακοποίηση» από τη μεριά των πελατών

·         Τι θα πρέπει να κάνετε σε περιόδους «αναδουλειάς»

·         Πως η συνεχής διαπραγμάτευση φέρνει αποτελέσματα

·         Ξέρετε να διαφυλάσσετε τη θετική ψυχολογία και αισιοδοξία; Τρόποι & Τεχνικές.

·         Πότε πρέπει να «τρομάζετε» τον πελάτη

·         Πειθαρχία, Αυτοπειθαρχία και Πωλήσεις

·         Παραγωγικότητα, Αποτελεσματικότητα και μειωμένη αυτοεκτίμηση : Τρόποι διαχείρισης

·         Τρόποι πειθούς πελατών! Δυνατότητες θετικού επηρεασμού των αγοραστικών τους αποφάσεων

·         Οι Νόμοι των Πωλήσεων σε οικονομικά δύσκολες περιόδους

·         Ποιες είναι οι κορυφαίες πεποιθήσεις των μεγάλων πωλητών και γιατί δεν έχετε την πολυτέλεια να τις αγνοείτε

·         Ποιες είναι οι εξειδικευμένες ικανότητες ενός σύγχρονου επαγγελματία των πωλήσεων και πως να τις ενεργοποιείτε σε περιόδους οικονομικής αστάθειας και αγοραστικής δυσπραγίας

·         Σημεία προσοχής κατά τις διαπραγματεύσεις σε περιόδους οικονομικών κρίσεων

·         Η έννοια και οι τεχνικές της πωλησιακής διαπραγμάτευσης που φέρνουν αποτελέσματα

·         Τρόποι αξιολογησης των υποψηφίων πελατών πριν τους προσεγγίσετε, ώστε να μην έχετε απογοητεύσεις και αναβολές

·         Τρόπος σύνταξης επιστολών ώστε να προσελκύουν τους κατάλληλους πελάτες (πρακτική εφαρμογή)

·         Σημεία προσοχής κατά την υποβολή προσφορών και ποια είναι τα επικίνδυνα σημεία που θα πρέπει πάντα να λαμβάνετε υπόψη σας

·         Τρόποι προσέγγισης μεγάλων εταιρειών και οργανισμών & τρόποι αποφυγής των παγίδων και κρύβονται σε ολόκληρη τη διαδικασία προσέγγισης και διαπραγμάτευσης

·         Πως να "διαβάζετε" τις συμπεριφορές των άλλων , μέσα από τέσσερις απλούς κώδικες επικοινωνίας

ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ, ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΙΣΗΓΗΤΗ «ΜΙΚΡΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΚΑΙ CD ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 80’ ΜΕ ΖΩΝΤΑΝΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ «ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ»
Αίτηση Συμμετοχής
Πέμπτη 3 Ιουλίου  2008
Ώρες 17.00 – 21.00
Κτίριο  Ναυτεμπορικής

 (Λένορμαν 205, Κολωνός)