4 στις 10 τηλεοράσεις, που πωλούνται παγκοσμίως, έχουν δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο

Στροφή προς τις λεγόμενες "έξυπνες" τηλεοράσεις, που παρέχουν τη δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο και πρόσβασης σε διαδικτυακές εφαρμογές, συνεχίζουν να κάνουν οι καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο. Ενδεικτικό είναι ότι από το σύνολο των συσκευών, που διατέθηκαν στη διεθνή αγορά τους πρώτους έξι μήνες του έτους, το 42% ανήκε στην κατηγορία των smart TVs.
Αυξημένες κατά 4,8% οι πωλήσεις τηλεοράσεων στην Ευρώπη το 1ο εξάμηνο του 2016 - Πτώση 3,7% στην παγκόσμια αγοράΤην προτίμηση του κοινού προς τις τηλεοράσεις με δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο υπογραμμίζει το γεγονός ότι ένα χρόνο νωρίτερα το αντίστοιχο ποσοστό ήταν της τάξης του 39%. Η δυναμική της κατηγορίας των “έξυπνων” συσκευών αποτυπώνεται ακόμη πιο έντονα σε ό,τι αφορά την αξία της αγοράς, με τις smart TVs να ευθύνονται (στοιχεία 1ου εξαμήνου 2016) για το 56,8% των εσόδων του τομέα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK, το 1ο εξάμηνο του 2016 πωλήθηκαν συνολικά 104,7 εκατ. τηλεοράσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, με τις πωλήσεις να είναι μειωμένες κατά 3,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
Αν και η συνολική αγορά εξασθένησε ελαφρά έναντι του 2015, η εικόνα από τις επιμέρους περιοχές του πλανήτη ήταν πολύ διαφορετική. Για παράδειγμα, οι πωλήσεις συσκευών στην Ευρώπη (συμπεριλαμβανομένης της Κοινοπολιτείας των Ανεξαρτήτων Κρατών) ενισχύθηκαν κατά 4,8% το 1ο εξάμηνο του έτους, ανερχόμενες σε 23,3 εκατ. συσκευές. Τα δε έσοδα κινήθηκαν ανοδικά κατά 3,3%, διαμορφούμενα στα επίπεδα των €10,5 δις. Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την άνοδο των πωλήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά των τηλεοράσεων.
Οι Ultra-HD συσκευές
Σημαντική στήριξη στην παγκόσμια αγορά της τηλεόρασης πρόσφερε - και - το 1ο εξάμηνο του 2016 η τεχνολογία Ultra-HD (4k), η οποία εξασφαλίζει ανάλυση τέσσερις φορές μεγαλύτερη σε σχέση με το Full-HD. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πωλήσεις τηλεοράσεων τεχνολογίας Ultra-HD αυξήθηκαν το εξεταζόμενο διάστημα κατά 89% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, με την εκδηλωθείσα ζήτηση εκ μέρους της Κίνας να είναι ισχυρή και να βαίνει αυξανόμενη (σ.σ. η Κίνα έχει μερίδιο 22,7% της παγκόσμιας αγοράς τηλεόρασης). Αλλά και στην Ευρώπη, η ζήτηση για την τεχνολογία Ultra-HD εντάθηκε το 1ο εξάμηνο του 2016.