Έρευνες - Μελέτες

1 στους 2 καταναλωτές αντιμετωπίζει θετικά τις διαφημίσεις στο κινητό

smartphonehand6

Αντιμέτωπη με τη δυσπιστία, που εκφράζει μερίδα των καταναλωτών σχετικά με τις διαφημίσεις στις φορητές συσκευές, παραμένει η παγκόσμια αγορά του Mobile Advertising. Ενώ η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα το 82%  εκτιμά ότι προσφέρει στον χρήστη μια θετική εμπειρία μέσω του Mobile Advertising, μόνο το 47% των καταναλωτών αντιμετωπίζει ευνοϊκά τη διαφήμιση στο κινητό ή τις άλλες φορητές συσκευές.

Το ήμισυ των Millennials θα δεχόταν πρόθυμα διαφημίσεις στο κινητό ως αντάλλαγμα για την παροχή κινήτρων ή ανταμοιβώνΜελέτη της διαφημιστικής εταιρείας Unlockd, που διενεργήθηκε σε δείγμα 1.000 καταναλωτών, αποκαλύπτει μια διάσταση απόψεων μεταξύ των φορέων εκμετάλλευσης κινητών επικοινωνιών και των πελατών τους αναφορικά με τις mobile διαφημίσεις. “Αν και η παγκόσμια αγορά του Mobile Advertising έχει αρκετές φορές στην ιστορία της αποδειχθεί «πολύ σκληρή για να πεθάνει», η κινητικότητα που αναπτύσσεται πέριξ του “ad blocking” δημιουργεί δυσμενείς εξελίξεις για τις επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο κλάδο” διαπιστώνει η έρευνα της Unlockd.

Πάντως, η εικόνα όσον αφορά την αποδοχή των διαφημίσεων σε κινητές συσκευές διαφέρει μεταξύ των καταναλωτών, κυρίως σε ό,τι αφορά τα διαφορετικά ηλικιακά κοινά. Έτσι, ενώ ο σύγχρονος καταναλωτής εμφανίζεται λιγότερο πρόθυμος να δεχθεί “περιττές διαφημίσεις”,  που επηρεάζουν την περιήγηση του ή την εμπειρία του από τα μέσα ενημέρωσης, περίπου το ήμισυ των Millennials δηλώνει ότι θα δεχόταν πρόθυμα διαφημίσεις στο κινητό ως αντάλλαγμα για την παροχή κινήτρων ή ανταμοιβών.

Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με τα ευρήματα της έρευνας, σχεδόν τα δύο τρίτα των νέων ηλικίας 16 -29 ετών δηλώνουν ότι θα ήταν εξαιρετικά ικανοποιημένοι, αν, ως αντάλλαγμα για τις διαφημίσεις, μπορούσαν να επωφεληθούν από χαμηλότερες τιμές στον μηνιαίο λογαριασμό ή πόντους, που θα μπορούσαν να εξαργυρώσουν για την αναβάθμιση συσκευής.

Συνεργασία
Σύμφωνα με την έρευνα από Unlockd, το 40% των φορέων εκμετάλλευσης κινητών επικοινωνιών εκτιμά ότι η διαφήμιση θα εξελιχθεί σε σημαντικό κανάλι παραγωγής εσόδων μέσα στην επόμενη πενταετία. Ωστόσο, η αρνητική εμπειρία του χρήστη γύρω από κινητή διαφήμιση και η αυξανόμενη χρήση λογισμικού για τον αποκλεισμό διαφημίσεων οδηγούν τον κλάδο σε ριζική αναθεώρηση της έννοιας της παραδοσιακής web - based διαφήμισης στο κινητό.

Οι φορείς παροχής κινητών υπηρεσιών, οι εκδότες και διαφημιστές πρέπει να συνεργαστούν, ώστε να διασφαλίσουν ότι ο καταναλωτής λαμβάνει το κατάλληλο αντάλλαγμα για την αποδοχή διαφημίσεων, είτε αυτό αφορά σε περιεχόμενο είτε σε εκπτώσεις και προσφορές” σημειώνει η Unlockd.

Προσθέτουν δε ότι η διάσταση ανάμεσα στην εμπειρία που ο καταναλωτής εκτιμά ότι εισπράττει και σε αυτή που ο πάροχος πιστεύει ότι του προσφέρει αποτελεί παράγοντα ικανό να πλήξει καίρια, σε μεσο-μακροπρόθεσμό επίπεδο, την αγορά του Mobile Advertising.