Έρευνες - Μελέτες

Το 66% των κορυφαίων CEOs του κόσμου έχει παρουσία στα social media

ceonew

Στη λογική ότι “δεν μπορείς να βρίσκεσαι μακριά από εκεί που βρίσκονται οι πελάτες σου και οι συνεργάτες σου”, κινείται πλέον η “αφρόκρεμα” των διοικητικών στελεχών, που βρίσκεται στο τιμόνι των μεγαλύτερων εταιρειών του κόσμου. Με αυτό το σκεπτικό, η ψηφιακή παρουσία των κορυφαίων CEOs του πλανήτη στην παγκόσμια κοινότητα των social media ενισχύεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια.

Το 2010 μόλις το 36% της ελίτ των CEOs του πλανήτη είχε κάποια παρουσία στα social mediaΠλέον, το 66% των CEOs των 50 μεγαλύτερων εταιρειών του κόσμου έχει κάποια - αν όχι και έντονη - ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το ποσοστό αυτό έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ακολουθώντας πορεία ανάλογη της διεύρυνσης του αριθμού των καταναλωτών ανά τον κόσμο, που κάνει χρήση των social media.

Σύμφωνα με έρευνα των Weber Shandwick και KPC Research, το ποσοστό των κορυφαίων managers του πλανήτη, που έχουν σήμερα ψηφιακή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει εκτοξευθεί, ειδικά την τελευταία διετία. Μόλις πριν από έξι χρόνια, το 2010, μόνο το 36% της ελίτ των CEOs του πλανήτη είχε κάποια παρουσία στα social media, με το 64% να γυρίζει την πλάτη στα κοινωνικά δίκτυα.

“Οι παγκόσμιας κλάσης CEOs κατανοούν ότι τα social media είναι κάτι στο οποίο πρέπει να δώσουν προσοχή, διότι εκεί είναι οι πελάτες τους, οι συνεργάτες τους και τελικά οι προοπτικές και η αγορά στην οποία απευθύνονται”, τονίζουν οι συντάκτες της μελέτης.

Σήμερα περισσότερα από 2 δις άνθρωποι είναι μέλη σε social media, με το μέσο όρο ενασχόλησης ανά χρήστη να φθάνει τις 2 ώρες. Ειδικά μεταξύ των Millennials, οι οποίοι, για παράδειγμα, παρακολουθούν περισσότερο το YouTube από ό,τι τηλεόραση, η ενασχόληση με τα social media είναι ακόμη πιο στενή. Την ίδια στιγμή, τρεις στους τέσσερις καταναλωτές δηλώνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό τις αποφάσεις τους για αγορές.

Περί φήμης
Σύμφωνα με έτερη μελέτη των δύο εταιρειών, τα δύο τρίτα των καταναλωτών τονίζουν ότι η άποψη που έχουν για τον CEO μιας εταιρείας επηρεάζει την απόφασή τους να αγοράσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της συγκεκριμένης επιχείρησης. Με το 60% της αξίας μιας εταιρείας να προέρχεται από τη φήμη της, οι CEOs γνωρίζουν καλά ότι αυτή αποτελεί ένα τεράστιο περιουσιακό στοιχείο, το οποίο επουδενί μπορούν να ρισκάρουν.

Ως εκ τούτου, έχουν αρχίσει να προσέχουν περισσότερο το ψηφιακό τους προφίλ, καθώς αντιλαμβάνονται ότι η διαδικτυακή τους παρουσία συνδέεται στη συνείδηση του καταναλωτή με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, που η επιχείρηση παράγει.