Έρευνες - Μελέτες

Τεχνολογία, Τηλεπικοινωνίες και ΜΜΕ οι πιο ελκυστικοί εργοδότες για τους Millennials

millennials2

Ως τους πιο ελκυστικούς κλάδους, για να εργαστεί κανείς, θεωρεί η  γενιά των Millennials την Τεχνολογία, τις Τηλεπικοινωνίες και τα ΜΜΕ. Η λεγόμενη “Generation Y”, ήτοι όσοι έχουν γεννηθεί μετά το 1982, εκτιμούν ότι το παραπάνω τρίπτυχο κλάδων παρέχει τις καλύτερες εργασιακές προοπτικές. Ταυτόχρονα, θεωρούν ότι οι τρεις τομείς είναι εκείνοι που προσφέρουν τις πιο πολύτιμες δεξιότητες.

Η Generation Y θεωρεί ότι οι τρεις κλάδοι είναι εκείνοι που μπορούν να προσφέρουν τα πιο σημαντικά skillsΗ προτίμηση των Millennials για τους τρεις κλάδους σαφέστατα διαφέρει ανάλογα με το φύλο, με το ποσοστό των ανδρών, που θεωρούν ότι οι τρεις τομείς παρέχουν το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον και τις καλύτερες προοπτικές, να είναι σχεδόν διπλάσιο εκείνου των γυναικών. 

Σύμφωνα με την τέταρτη ετήσια έκθεση της Deloitte Global, Millennial Survey, οι άνδρες σε ποσοστό 24% και οι γυναίκες με μόλις 13% θεωρούν μια θέση εργασίας στους τρεις τομείς ως την καλύτερη εργασιακή τους προοπτική.

Επιπλέον, σε ποσοστό 33% οι Millennials θεωρούν ότι οι τομείς της Τεχνολογίας, των Τηλεπικοινωνιών και των ΜΜΕ είναι εκείνοι που προσφέρονται περισσότερο για την ανάδειξη ηγετών. Μάλιστα, αυτό το ποσοστό είναι τρεις φορές μεγαλύτερο από τον κλάδο των Τροφίμων και Ποτών (10%) και τέσσερις φορές μεγαλύτερο από τον τρίτο - στις προτιμήσεις των Millennials - κλάδο των Τραπεζών και των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών (8%).

Στην κορυφή δε των εταιρειών, που προσφέρουν το πιο γόνιμο έδαφος για την ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων, οι Millennials τοποθετούν τη Google και την Apple. Η Coca-Cola στην τρίτη θέση, η Microsoft στην τέταρτη και η Samsung στην πέμπτη θέση, συμπληρώνουν το “top 5” των προτιμήσεων των  Millennials.

Περί δεξιοτήτων
Όπως προκύπτει από τη σχετική έρευνα της Deloitte Global, οι Millennials εκτιμούν ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να αφιερώσουν περισσότερη προσπάθεια στο να γαλουχήσουν τους επόμενους ηγέτες της αγοράς, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δεξιότητες τους.

Σήμερα, η Generation Y αισθάνεται ότι οι υφιστάμενοι εργοδότες αφήνουν αναξιοποίητες τις δεξιότητες της γενιάς τους, καθώς μόλις ένας στους τρεις (ποσοστό 28%) εκτιμά ότι οι ικανότητες τους αξιοποιούνται πλήρως. Το ποσοστό αυτό, πάντως, μειώνεται στο 23% στις αναπτυγμένες αγορές, ενώ πέφτει κάτω από το 20% στην Ιαπωνία (9%), την Τουρκία (15%), τη Νότιο Κορέα (17%) και τη Χιλή (19%).

Στο μεταξύ, η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι πλέον διασυνδεδεμένοι εκπρόσωποι της γενιάς των Millennials - αυτοί που χρησιμοποιούν περισσότερο τα ψηφιακά εργαλεία, όπως τα social media - είναι γενικά πιο αισιόδοξοι για τις προοπτικές της οικονομίας γενικότερα, αλλά και της επιχείρησης, όπου εργάζονται ειδικότερα. Επίσης, θεωρούν, σε μεγαλύτερο βαθμό από τους υπόλοιπους, ότι έχουν προετοιμαστεί σωστά για το εργασιακό τους μέλλον μετά από την ολοκλήρωση των σπουδών τους.