Έρευνες - Μελέτες

Ανοδικά κατά 76% κινήθηκε το 2014 η χρήση applications διεθνώς

applications

Φανατικούς οπαδούς απέκτησαν, το 2014, τα applications για κινητές συσκευές, η χρήση των οποίων ενισχύθηκε κατά 76% τη χρονιά που πέρασε. Ειδικά η χρήση εφαρμογών, που σχετίζονται με το λιανεμπόριο, έκανε ένα άλμα της τάξης του 174% το περασμένο έτος, αποδεικνύοντας ότι οι ανά τον κόσμο Shopaholics εμπιστεύονται τα apps για τις αγορές τους.

Οι χρήστες mobile apps σε παγκόσμιο επίπεδο θα υπερβούν φέτος τα 2,1 δις.Σχετική έρευνα της Flurry υπογραμμίζει ότι η καταναλωτική “πείνα” για applications, που εκδηλώθηκε το 2014, οδήγησε τα σχετικά με το lifestyle και το shopping mobile apps, τόσο στο λειτουργικό iOS όσο και στο Android, σε άνοδο 174%. Ανοδικά, σε ποσοστό 89%, όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία, κινήθηκε και η χρήση εφαρμογών σχετικών με την υγεία και την άθληση, αλλά και αυτές που αφορούν τα ταξίδια.

Στο δε Android, μόνο οι κατηγορίες εφαρμογών, που αφορούν το shopping, εκτοξεύθηκαν κατά 220% το 2014 έναντι του 2013.


Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Flurry, αυξανόμενος βαίνει και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες, σε mobile εφαρμογές σχετικές με το shopping. Η πιο έντονη δραστηριότητα, όσον αφορά την αγορά των ΗΠΑ, εκδηλώνεται στις 9 το πρωί και το μεσημέρι, ενώ η κίνηση τις απογευματινές ώρες είναι πιο υποτονική, για να  ενταθεί και πάλι και να φθάσει στο ανώτατο σημείο στις 8 το βράδυ.

Οι χρήστες mobile apps σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με τις υφιστάμενες εκτιμήσεις, που δημοσιοποίησε η ιστοσελίδα e-Marketer, θα υπερβούν φέτος τα 2,1 δις από περίπου 1,8 δις, που εκτιμάται ότι ήταν ο αριθμός τους το 2014, με προοπτική να ξεπεράσει τα 3 δις έως το 2018.

4 στους 10 αγοράζουν μέσω apps
Ωστόσο, παρά την άνοδο της δημοτικότητας των mobile εφαρμογών και του περισσότερου χρόνου, που αφιερώνουν οι καταναλωτές σε αυτές, η πορεία των αγορών μέσω apps δεν βαίνει, αντιστοίχως, ανοδικά. Μάλιστα, οι αναλυτές σημειώνουν ότι οι χρήστες των mobile apps για ψώνια περισσότερο “σερφάρουν” παρά αγοράζουν.

Για του λόγου το αληθές, σύμφωνα με άλλη έρευνα του Visual Website Optimizer, από το 40% των χρηστών Ίντερνετ στις ΗΠΑ, που εκτιμάται ότι έχουν εγκατεστημένο ένα shopping app στο κινητό ή στο tablet τους, ποσοστό μικρότερο του 40% έχει χρησιμοποιήσει την εφαρμογή, για να κάνει αγορές.

Ωστόσο, όπως εξηγούν, το υπόλοιπο 60% δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν αγοράζει, καθώς, πολλοί εξ αυτών εντοπίζουν μέσω του app τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, για να τα αγοράσουν, στη συνέχεια, από ένα φυσικό κατάστημα.