To gaming οδηγεί την αγορά του VR

Έρευνες - Μελέτες

24 Μαΐου 2017

Τα video games δείχνουν να είναι αυτά που δίνουν ώθηση στην αγορά των συσκευών εικονικής πραγματικότητας (VR headsets), αν κρίνει κανείς από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Canalys. Σύμφωνα με αυτά, οι Ηνωμένες Πολιτείες αντιπροσωπεύουν το 40% της παγκόσμιας αγοράς για VR headsets κατά το 1ο τρίμηνο του 2017 και πρόκειται για την αγορά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις προϊόντων αυτής της κατηγορίας.

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι, όμως, ότι το 60% των συσκευών που διετέθησαν στην αμερικανική αγορά ήταν τα ειδικά VR headsets της Sony για το PlayStation. Το Sony PlayStation VR κυριαρχεί και στην ιαπωνική αγορά με μερίδιο της τάξεως του 90% επί των συνολικά 81.000 headsets, που εκτιμά η Canalys ότι διετέθησαν συνολικά στην Ιαπωνία.

Σημαντική αγορά είναι και αυτή της Κίνας, όπου η HTC με τo Vive βρίσκεται στην πρώτη θέση με πωλήσεις περίπου 15.000 τεμαχίων. Το νούμερο φαντάζει μικρό για τα δεδομένα της κινεζικής αγοράς, σύμφωνα, όμως, με την Canalys θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι οι Κινέζοι έχουν μία διαφορετική κουλτούρα απέναντι στα video games και επίσης δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για περιεχόμενο, ακόμη και αν προσφέρει την εμπειρία που προσφέρει το VR.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

17

Έρευνα για τη βιομηχανία Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών 2019/ 2020

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ