Στροφή στα smartwatches βλέπει η Canalys

Έρευνες - Μελέτες

15 Μαΐου 2017

Άνοδος των smartwatches και πτώση στις πωλήσεις των smartbands βλέπει η Canalys, που κάνει λόγο για στροφή των καταναλωτών προς την πρώτη κατηγορία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε πρόσφατα η γνωστή εταιρεία ερευνών, κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου του 2017, οι πωλήσεις των smartbands παρουσίασαν πτώση της τάξεως του 7% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016 με αποτελέσματα να διαμορφώνονται σε επίπεδα λίγο πάνω από τα 9 εκατ. τεμάχια. Πρόκειται για την πρώτη φορά που παρατηρείται μείωση πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ είναι αξιοσημείωτο ότι οι δύο κορυφαίοι “παίκτες” (Fitbit και Xiaomi) είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται ακόμη και στις εγχώριες αγορές τους.

Την ίδια στιγμή, υπήρξε μία αύξηση των πωλήσεων στα smartwatches της τάξεως του 25% χάρη, κυρίως, στο Apple Watch. Οι συνολικές πωλήσεις των “έξυπνων” ρολογιών έφθασαν λίγο πάνω από τα 6 εκατ., εκ των οποίων τα 3,8 εκατ. αφορούν το Apple Watch. Η Canalys κάνει λόγο για αύξηση 77% των πωλήσεων του Apple Watch, αλλά θα πρέπει να επισημανθεί πως η Apple δεν έχει ανακοινώσει πόσα ακριβώς “ρολόγια” έχει πουλήσει.

Η ανθεκτικότητα στο νερό, η δυνατότητα για streaming μουσικής μέσω Bluetooth και το ενσωματωμένο GPS, είναι οι λόγοι που η Canalys βασίζεται για να υποστηρίξει ότι οι καταναλωτές αρχίζουν να στρέφονται περισσότερο προς τα smartwatches.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2017

ΤΕΥΧΟΣ

12

Έρευνα για την Αγορά Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών 2016/ 2017 UPDATE

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας