Σε άνοδο οι πωλήσεις μεγάλων, επαγγελματικών οθονών στη Δυτική Ευρώπη

Έρευνες - Μελέτες

21 Απριλίου 2017

Εντυπωσιακή αύξηση της τάξεως του 29% παρουσιάζουν οι πωλήσεις οθονών μεγάλης διαγώνιου για επαγγελματική χρήση (large format displays) κατά τη διάρκεια του 1ο τριμήνου του 2017. Αυτό, τουλάχιστον, αναφέρει σε πρόσφατη έρευνα της η CONTEXT, μία από τις πιο γνωστές εταιρείες ερευνών στην Ευρώπη, όσον αφορά στην αγορά των ψηφιακών τεχνολογιών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της CONTEXT, οι οθόνες με διαγώνιο μεγαλύτερη των 55 ιντσών ήταν ένας από τους λόγους της ανόδου, δεδομένου ότι οι πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του 56%, ενώ έχουν φθάσει, πλέον, να αντιπροσωπεύουν περίπου το 40% της συνολικής, 7 ποσοστιαίες μονάδες περισσότερες σε σχέση με πριν από ένα χρόνο.

Επιπλέον, σημαντική αύξηση παρουσιάζουν και οι interactive οθόνες, οι πωλήσεις των οποίων ήταν κατά 122% υψηλότερες σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2016. Αυτές οι οθόνες αφής είδαν το μερίδιο τους να φθάνει στο 16%, από 9% πριν από ένα χρόνο.

Η μέση τιμή διαμορφώθηκε στα €1.250, 10% υψηλότερη σε ετήσια βάση, κυρίως λόγω της στροφής προς τις μεγαλύτερες των 55 ιντσών οθόνες. καθώς και προς τις αμφίδρομες οθόνες.

Σε επίπεδο κατασκευαστών, η Samsung παρέμεινε στην πρώτη θέση με ένα εντυπωσιακό μερίδιο της τάξεως του 44%, ενώ η LG ακολούθησε στη δεύτερη θέση με 11% και στην τρίτη θέση ήταν η NEC με 9,5%.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017

ΤΕΥΧΟΣ

13

Έρευνα για την Αγορά Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών 2017/ 2018

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας