Το 1/5 των εορταστικών αγορών θα γίνει μέσω online καναλιών

Έρευνες - Μελέτες

07 Νοεμβρίου 2016

Την τιμητική του θα έχει και αυτήν την εορταστική περίοδο, το ψηφιακό κανάλι αγορών στη Μεγάλη Βρετανία. Για την ακρίβεια, περίπου το ένα πέμπτο των αγορών λιανικής, κατά τη διάρκεια των φετινών εορτών, θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά στην εξαιρετικά “ώριμη” ψηφιακά βρετανική αγορά. 

Το 20,3% των συνολικών λιανικών πωλήσεων στη Μεγάλη Βρετανία, την περίοδο των εορτών, θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικάΣύμφωνα με σχετικό report, που δημοσιοποίησε το eMarketer, την περίοδο Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου 2016, οι ηλεκτρονικές λιανικές πωλήσεις στη Μεγάλη Βρετανία θα κινηθούν στα επίπεδα των £16,90 δις ($28,83 δις), αντιπροσωπεύοντας ποσοστό 20,3% των συνολικών πωλήσεων του λιανεμπορίου στη βρετανική αγορά.

Την αντίστοιχη περσινή περίοδο, οι online αγορές, κατά την εορταστική περίοδο, ανήλθαν σε £14,65 δις ($22,39 δις), αυξημένες κατά 15,4% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, με τη συμμετοχή τους στο σύνολο των λιανικών πωλήσεων να διαμορφώνεται ποσοστιαία στο 17,8%.

Το ποσοστό των ηλεκτρονικών πωλήσεων λιανικής στη βρετανική αγορά βαίνει σταθερά αυξανόμενο τα τελευταία χρόνια, καθώς το 2013 ανερχόταν σε μόλις 13,6%, ενώ το 2014 είχε διαμορφωθεί σε 15,7%. Σε απόλυτα μεγέθη, ο τζίρος των online αγορών της εορταστικής περιόδου κατά το 2014 είχε διαμορφωθεί σε £12,94 δις, ενώ το 2013 σε £10,92 δις.

Να σημειωθεί ότι οι συνολικές λιανικές πωλήσεις στη Μεγάλη Βρετανία αναμένεται να διαμορφωθούν τη φετινή εορταστική περίοδο στα £83,22 δις ($127,18 δις) αυξημένες κατά μόλις 1,3% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα (την περίοδο των εορτών του 2015 οι πωλήσεις του λιανεμπορίου στη Μεγάλη Βρετανία είχαν κινηθεί πτωτικά σε ποσοστό 0,3%). 

Μέσω smartphone και tablet
Οι αναλυτές του eMarketer σχολιάζουν ότι η συνεχιζόμενη άνοδος των online πωλήσεων την περίοδο των εορτών - και προφανώς όχι μόνο - συνδέεται ευθέως με τη στροφή των Βρετανών στο smartphone τους για την πραγματοποίηση αγορών.

Το eMarketer εκτιμά ότι τα smartphones θα ευθύνονται για το 36,4% των συνολικών λιανικών αγορών μέσω mobile commerce, με τα tablet να διατηρούν το σαφές προβάδισμά τους ως προτιμώμενη συσκευή για την πραγματοποίηση αγορών μέσω φορητών συσκευών.

Η εικόνα αυτή, ωστόσο, θα ανατραπεί προς όφελος των smartphones έως τα τέλη της δεκαετίας. Συγκεκριμένα, έως το 2020 αναμένεται το 52% των online mobile αγορών θα γίνεται μέσω των smartphones.

“Οι λιανικές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να “λάμψουν” και κατά τη φετινή εορταστική περίοδο, παρά τις ευρύτερες δυσμενείς οικονομικές συνθήκες στη Μεγάλη Βρετανία. Αυτό οφείλεται σε ένα μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι οι Βρετανοί υιοθετούν όλο και πιο έντονα τις ηλεκτρονικές αγορές. Μάλιστα, ειδικά την περίοδο των εορτών, αυτές οι ψηφιακές συνήθειες γίνονται ακόμη πιο έντονες”, σχολιάζουν οι αναλυτές.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

16

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΠΕ 2018/ 2019 UPDATE

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ