Οι πληρωμές χωρίς μετρητά θα υπερβούν τα 175 δις συναλλαγές το 2020

Έρευνες - Μελέτες

15 Σεπτεμβρίου 2016

Σε άνοδο βρίσκονται - και όπως όλα δείχνουν θα παραμείνουν - οι συναλλαγές χωρίς μετρητά, με τους αναλυτές να εκτιμούν ότι, έως το 2020, θα υπερβούν τα 175 δισεκατομμύρια συναλλαγές. Μάλιστα, ο ρυθμός ανάπτυξης του όγκου των συναλλαγών χωρίς μετρητά αναμένεται να είναι της τάξης του 8% ετησίως έως τα τέλη της δεκαετίας, καθώς οι άνθρωποι νιώθουν όλο και πιο άνετα να πληρώνουν με πιστωτικές κάρτες και να χρησιμοποιούν ψηφιακά πορτοφόλια.

Ο όγκος των συναλλαγών χωρίς μετρητά θα αυξάνεται - κατά μέσο όρο - κατά 8% ετησίως έως τα τέλη της δεκαετίας“H ίδια ανοδική τάση μπορεί να παρατηρηθεί και στον τομέα των πληρωμών μέσω κινητών συσκευών. Οι καινοτομίες του m-commerce αποτελούν την κινητήριο δύναμη μας για ανάπτυξη. Μόνο τον περασμένο χρόνο, διεκπεραιώσαμε 1,4 δισεκατομμύρια κινητές συναλλαγές παγκοσμίως», αναφέρει ο Managing Director της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Matt Komorowski.

Ειδικά σε ό,τι αφορά στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, σύμφωνα με στοιχεία του eMarketer, που επικαλείται η PayPal, τον περασμένο χρόνο, πάνω από το μισό του τοπικού πληθυσμού συνδέθηκε στο Διαδίκτυο τουλάχιστον μια φορά το μήνα. Σύμφωνα με έρευνα του eMarketer, από τώρα μέχρι και το 2019, η συγκεκριμένη αυτή περιοχή αναμένεται να παρουσιάσει ραγδαία οικονομική ανάπτυξη και το ποσοστό των κατοίκων που θα είναι online θα εκτιναχθεί από το 54,2% στο 65,2%. Οι αυξανόμενες ευκαιρίες για τους διαδικτυακούς καταναλωτές αφορούν, επίσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο και κατ’ επέκταση την βιομηχανία ηλεκτρονικών πληρωμών. Τον τελευταίο χρόνο (σε παγκόσμιο επίπεδο) μόνο η PayPal διεκπεραίωσε ηλεκτρονικές συναλλαγές αξίας άνω των $280 δις

Σε άνοδο
“Τα τελευταία χρόνια έχουμε παρατηρήσει πως το τμήμα της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, έχει προσελκύσει σημαντικό ενδιαφέρον μεταξύ διεθνών και τοπικών επενδυτών. Τα δεδομένα αυτά δημιουργούν ένα έξοχο περιβάλλον για τους διαδικτυακούς καταναλωτές. Γι’ αυτήν τη μερίδα καταναλωτών είναι πολύ φυσικό να πληρώνουν στη στιγμή, με ένα μόνο κλικ. Το γεγονός αυτό προκαλεί καινούργιες επιχειρηματικές ευκαιρίες”, αναφέρει η PayPal. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της PayPal και της GfK για την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, τα εργαλεία του Διαδικτύου χρησιμοποιούνται, πλέον, συχνά σε πολλές φάσεις της κοινωνικής και οικονομικής δραστηριότητας. Για παράδειγμα, οι κάτοικοι της περιοχής χρησιμοποιούν πλέον συχνά το Internet κατά την οργάνωση των διακοπών και είναι ιδιαιτέρως χρήσιμα για το 65% των Ούγγρων, το 56% των Πολωνών και το 42% των Τσέχων.

“Η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη βρίσκεται μόνιμα στο χάρτη μας για το λανσάρισμα νέων προϊόντων και είναι πολύ λογικό να κάνουμε εδώ ακόμα περισσότερα πράγματα. Μέχρι σήμερα, διαθέτουμε 188 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς πελατών διεθνώς και πάνω από 4,8 εκατομμύρια προέρχονται από την Κεντροανατολική Ευρώπη”, συμπληρώνει ο κ. Komorowski.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

16

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΠΕ 2018/ 2019 UPDATE

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ