Οι γυναίκες προτιμούν να συνδέονται στο Διαδίκτυο από το smartphone

Έρευνες - Μελέτες

13 Ιουνίου 2016

Ένθερμες οπαδοί του Διαδικτύου είναι οι γυναίκες, οι οποίες, μάλιστα, προτιμούν - σε ποσοστό μεγαλύτερο από τους άνδρες - να συνδέονται στο Ίντερνετ από το smartphone τους. Στη Μεγάλη Βρετανία, αγορά - πιλότο για πολλές από τις επονομαζόμενες “ώριμες” αγορές, οι γυναίκες αφιερώνουν στο smartphone τον περισσότερο online χρόνο τους συγκριτικά με άλλες συσκευές, όπως το desktop ή το laptop.

Και τα δύο φύλα, πάντως, δείχνουν να γυρνούν την πλάτη στα tablets, στα οποία αφιερώνουν πολύ λιγότερο χρόνο συγκριτικά με τις υπόλοιπες συσκευέςΣύμφωνα με στοιχεία έρευνας του comScore, την οποία επικαλείται η ιστοσελίδα eMarketer, οι Βρετανίδες αφιερώνουν περισσότερο από το ήμισυ του online χρόνου τους στα smartphones, με ένα μόλις 35% του διαδικτυακού χρόνου των γυναικών να απορροφούν το desktop και το laptop.

Οι άνδρες στη Μεγάλη Βρετανία, από την άλλη, συνδέονται στο Διαδίκτυο μέσω του smartphone τους λιγότερο συχνά σε σχέση με τις γυναίκες και αφιερώνουν λιγότερο από τον online χρόνο τους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της comScore, τα οποία επικαλείται η ιστοσελίδα eMarketer, οι άνδρες αφιερώνουν το 48% του συνολικού τους στο χρόνου στο Διαδίκτυο, περιηγούμενοι μέσω desktop ή laptop.

Στις γυναίκες όχι μόνο τα αντίστοιχα ποσοστά κινούνται σε επίπεδα σταθερά άνω του 50%, αλλά η διείσδυση, σε κάποιες περιπτώσεις, προσεγγίζει και το 60%. Για παράδειγμα, οι γυναίκες ηλικίας 18 έως 24 αφιερώνουν το 59% του online χρόνου τους στα smartphones, ενώ στην  ηλικιακή ομάδα 35 έως 44 το 49%.

Όσον αφορά το που αφιερώνουν οι γυναίκες τον επιπλέον - έναντι των ανδρών - χρόνο τους στο Διαδίκτυο, τα στοιχεία υποδεικνύουν τα social media. Για την ακρίβεια, οι γυναίκες δαπανούν, κατά μέσο όρο, 329 λεπτά περισσότερα από τους άνδρες σερφάροντας στα social media από το smartphone τους. 

Ο παράγων “ηλικία”
Όπως πάντως παρατηρούν οι αναλυτές και τα δύο φύλα δείχνουν να γυρνούν την πλάτη στα  tablets, στα οποία αφιερώνουν πολύ λιγότερο χρόνο συγκριτικά με τις υπόλοιπες συσκευές.

Συνολικά, σε όλα τα ηλικιακά κοινά και των δύο φύλων, οι χρήστες που προτιμούν να μπαίνουν στο Διαδίκτυο μέσω του tablet αντιστοιχούν ποσοστιαία μόλις στο 14%.

Για την ακρίβεια, τα στοιχεία για τη Μεγάλη Βρετανία δείχνουν ότι οι μόνοι χρήστες του Διαδικτύου, που προτιμούν το tablet ως μέσο σύνδεσης σε ποσοστό άνω του 20%,  είναι οι άνω των 55 ετών.  Πρόκειται για ένα ηλικιακό κοινό, το οποίο αφιερώνει, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το λιγότερο χρόνο στο smartphone, καθώς δεν φαίνεται να το προτιμά για τη σύνδεση του με το Ίντερνετ. Γενικά, η χρήση του smartphone, ως μέσου για την περιήγηση στο Διαδίκτυο, φθίνει στις μεγαλύτερες ηλικίες και κυρίως, μεταξύ των ανδρών. 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

16

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΠΕ 2018/ 2019 UPDATE

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ