Έρευνες - Μελέτες

Με κριτήριο - και - την ασφάλεια των online δεδομένων, επιλέγει τράπεζα ο καταναλωτής

dataprotect1

Περισσότερες εγγυήσεις για την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων ζητούν οι καταναλωτές από τις τράπεζες, με τις οποίες επιλέγουν να συνεργαστούν. Η ικανότητα μιας τράπεζας να εγγυηθεί την ασφάλεια των online συναλλαγών και των δεδομένων παίζει κομβικό ρόλο, σήμερα, στη διατήρηση της πελατειακής βάσης και στην προστασία όχι μόνο των online και των mobile συναλλαγών, αλλά και της ακεραιότητας του ίδιου του brand.

Ζητούν από τις τράπεζες περισσότερη ασφάλεια για τα προσωπικά τους δεδομένα - O φόβος διαρροής data “φρενάρει” τις online συναλλαγέςΔεν είναι τυχαίο ότι, πλέον, οι καταναλωτές δηλώνουν έτοιμοι να προτιμήσουν εκείνο τον πάροχο χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, που θα τους παρέχει πρόσθετες εγγυήσεις για την ασφάλεια των online δεδομένων του. Για την ακρίβεια, το 56% των Ευρωπαίων καταναλωτών παραδέχτηκε ότι θα επέλεγε έναν πάροχο χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών ή θα συναλλασσόταν με ένα online κατάστημα αποκλειστικά με βάση τα πρόσθετα μέτρα ασφάλειας, που θα προσέφερε για να προστατεύσει τα χρήματα και τα εμπιστευτικά δεδομένα του. 

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 11.000 καταναλωτές, το 63% των Ευρωπαίων θα απέφευγε να χρησιμοποιήσει πάροχο, που είχε πρόσφατα αντιμετωπίσει περιστατικό ασφάλειας δεδομένων.

Μάλιστα, η έρευνα διαπίστωσε ότι το 43% των Ευρωπαίων καταναλωτών θα χρησιμοποιούσε πιο συχνά τις online πληρωμές, αν διέθετε αξιόπιστη προστασία για τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές του.

Πρακτικές ασφάλειας
Τον αυξημένο σκεπτικισμό των καταναλωτών για την ασφάλεια των δεδομένων τους, αποτυπώνει άλλο εύρημα της έρευνας, σύμφωνα με το οποίο περίπου τα δύο τρίτα (60%) των Ευρωπαίων καταναλωτών,  ανησυχούν για τις πρακτικές ασφάλειας δεδομένων των εταιρειών, στις οποίες παρέχουν προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες (+6% σε σχέση με πέρσι). “Συνεπώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις τράπεζες και τους λιανέμπορους να αποδείξουν πώς κάνουν ό,τι μπορούν, για να κατευνάσουν αυτούς τους φόβους και να καταστήσουν την ασφάλεια των online συναλλαγών και των δεδομένων κορυφαία προτεραιότητα τους”, προτείνουν οι συντάκτες της έρευνας.

Διαφύλαξη
Οι παραπάνω επισημάνσεις καθιστούν σαφές ότι οι πάροχοι σχετικών υπηρεσιών πρέπει να κάνουν περισσότερα για τη διαφύλαξη των δεδομένων των συναλλαγών, ώστε να διασφαλίσουν την μακροπρόθεσμη κερδοφορία και τη φήμη τους. 

“Με ολοένα και περισσότερους καταναλωτές όχι μόνο να κάνουν χρήση, αλλά να βασίζονται στο mobile banking και τις online πληρωμές, για να αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις και να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους, υπάρχει η προσδοκία ότι οι πάροχοι λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για τη διασφάλιση των πελατών τους κατά της απάτης και των παραβιάσεων”, αναφέρουν οι συντάκτες της έρευνας.