Η χρήση εφαρμογών σχετικών με την υγεία διπλασιάστηκε σε μία διετία

Έρευνες - Μελέτες

04 Μαρτίου 2016

Στη χρήση εφαρμογών (applications) και wearables, που συνδέονται με την υγεία, στρέφονται όλο και περισσότεροι καταναλωτές. Ο αριθμός των πολιτών, που χρησιμοποιούν Apps στο κινητό ή wearables για να παρακολουθούν ζητήματα σχετικά με την υγεία, διπλασιάστηκε μέσα σε δύο μόλις χρόνια στις ΗΠΑ, αγορά - βαρόμετρο για τις τεχνολογικές εξελίξεις στον πλανήτη.

Ο αριθμός των Αμερικανών, που κάνουν χρήση εφαρμογών υγείας στο κινητό, αυξήθηκε από 16% το 2014 σε 33% σήμεραΣύμφωνα με σχετική έρευνα της Accenture, ο αριθμός των καταναλωτών στις ΗΠΑ, που κάνουν χρήση εφαρμογών υγείας στο κινητό, αυξήθηκε - ως ποσοστό του συνόλου - από 16% το 2014 σε 33% σήμερα. Επιπλέον, ο αριθμός των Αμερικανών, οι οποίοι παρακολουθούν μέσω wearable συσκευών την υγεία τους, ενισχύθηκε από 9% το 2014 σε 21% σήμερα.

Τα ευρήματα της Accenture στηρίζονται σε έρευνα, που διενήργησε η εταιρεία σε επτά χώρες συνολικά, σε δείγμα 8.000 καταναλωτών, εκ των οποίων οι 2.225 στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με την έρευνα, οι πολίτες φαίνεται ότι γίνονται όλο και πιο δεκτικοί στη χρήση των νέων μέσων, που τους εξασφαλίζει η τεχνολογία, για την παρακολούθηση θεμάτων υγείας.

Για του λόγου το αληθές, η έρευνα διαπιστώνει ότι τα τρία τέταρτα των καταναλωτών ακολούθησαν τη σύσταση του γιατρού ή του φυσικοθεραπευτή τους να χρησιμοποιήσουν wearable συσκευές, για να παρακολουθούν την εξέλιξη συγκεκριμένων δεδομένων, όπως η αρτηριακή πίεση. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, καταναλωτές (77%) και γιατροί (85%) συμφωνούν, μάλιστα, ότι η χρήση των wearable συσκευών βοηθά τον ασθενή να παρακολουθεί καλύτερα τα θέματα υγείας και να είναι πιο συνεπής στις …ιατρικές του υποχρεώσεις.

Χρήση Apps
Καταγράφοντας τις συνήθειες των καταναλωτών σε σχέση με τη χρήση mobile εφαρμογών για την υγεία, η έρευνα της Accenture διαπιστώνει ότι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πιο συχνά Apps σχετικά με το fitness (59%) και Apps, που σχετίζονται με τη δίαιτα και τη διατροφή (52%). 

Επιπλέον, οι πολίτες, σύμφωνα με την έρευνα, εμφανίζονται σχετικά δεκτικοί σε μία σειρά αλλαγών, που αφορούν τη σχέση ασθενή - γιατρού και είναι εφικτές μέσω των νέων ψηφιακών τεχνολογιών. Για παράδειγμα, περίπου το ένα τρίτο (29%) σήμερα των πολιτών - έναντι 23% το 2014 - δηλώνει ότι προτιμά τα “ψηφιακά ραντεβού” με το γιατρό σε σχέση με την παραδοσιακή δια ζώσης επίσκεψη σε ιατρείο.

Τόσο οι γιατροί, όσο και οι ασθενείς, θεωρούν ότι τα “ψηφιακά ραντεβού” με το γιατρό παρέχουν μια σειρά από πλεονεκτήματα, όπως το χαμηλότερο κόστος (58% των καταναλωτών και 62% των γιατρών), ευκολία (52% για τους καταναλωτές έναντι 80% για τους γιατρούς) και εξοικονόμηση χρόνου (42% έναντι 49%).

“Τα ψηφιακά εργαλεία ενδυναμώνουν την πρόθεση του ασθενή να αναλάβει την ευθύνη της υγείας του και να ενισχύσει τη σχέση του με το γιατρό του. Αυτό πρέπει να το λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη τους οι πάροχοι υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης και να ενσωματώσουν τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες στο επιχειρηματικό τους μοντέλο”, αναφέρει η μελέτη.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020

ΤΕΥΧΟΣ

18

Έρευνα για την παγκόσμια αγορά ΤΠΕ 2020/ 2021

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ