Στα $28,7 δις οι πωλήσεις wearable συσκευών το 2016

Έρευνες - Μελέτες

04 Φεβρουαρίου 2016

Ισχυρή δυναμική έχει αρχίσει να αναπτύσσει η - σχετικά - νεόκοπη αγορά των wearable συσκευών. Το 2016 αναμένεται να πωληθούν, σε διεθνές επίπεδο, 274,5 εκατ. συσκευές, αριθμός αυξημένος κατά 18,4% έναντι των 232 εκατ. του 2015. Η δε αξία των πωλήσεων αναμένεται να ανέλθει το 2016 σε $28,7 δις. Οι εκτιμήσεις είναι θετικές και την επόμενη χρονιά, με τον πήχη για την αναπτυσσόμενη αγορά των wearables να μπαίνει στα 323 εκατ. συσκευές.

Το τρέχον έτος αναμένεται να διατεθούν στην παγκόσμια αγορά 274,5 εκατ. wearable συσκευές - Στα 323 εκατ. ο πήχης για το 2017Ιδιαίτερα θετικές είναι οι απόψεις των αναλυτών της Gartner για την επιμέρους προϊοντική κατηγορία των “έξυπνων” ρολογιών. Το 2016, αναμένεται να πωληθούν παγκοσμίως 50,4 εκατ. smartwatches, με την αξία των πωλήσεων να διαμορφώνεται στα $11,5 δις. Για την επόμενη χρονιά, η εκτίμηση είναι για πωλήσεις 66,7 εκατ. smartwatches, με την αξία τους να υπολογίζεται στα $17,5 δις.

Όπως προκύπτει από σχετική ανάλυση της Gartner, μεταξύ 2015 και 2017, η υιοθέτηση των smartwatches θα ενισχυθεί κατά 48%. Την ανοδική αυτή τάση αναμένεται να τροφοδοτήσει η είσοδος της Apple στην αγορά των “έξυπνων” ρολογιών και η περαιτέρω δημοφιλία, που αυτή θα φέρει στον τομέα των wearables. 

Επιπλέον, οι συνέργειες που μπορεί να αναπτυχθούν μεταξύ wearable συσκευών και online πληρωμών μέσω φορητών συσκευών δεν αποκλείεται να λειτουργήσει θετικά για την αγορά.

Πάντως, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας αναλύσεων για την αγορά των wearables και η προϊοντική κατηγορία των fitness wearables (wristbands, fitness monitors) θα ακολουθήσει ανοδική πορεία τη χρονιά που διανύουμε. Οι αναλυτές της Gartner επιμένουν, ωστόσο, ότι οι πωλήσεις “έξυπνων” ρολογιών θα συνεχίσουν να κινούνται με ταχύτερους ρυθμούς έναντι των wreistband. Και αυτό, καθώς οι καταναλωτές αναγνωρίζουν στα smartwatches ένα πιο εύχρηστο και με πιο ευδιάκριτη χρήση προϊόν. 

Προβλέψεις για τις Wearable συσκευές παγκοσμίως (σε εκατ. τεμ.)

Πηγή: Gartner (Ιανουάριος 2016)

Δημοτικότητα
Σύμφωνα με μελέτη της Strategy Analytics, η αγορά των “έξυπνων” ρολογιών θα μεγαλώσει σημαντικά, ενισχυόμενη και από την ανερχόμενη υποκατηγορία των ανεξάρτητων συσκευών, οι οποίες θα περιλαμβάνουν κάρτα SIM για την απευθείας σύνδεση σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. Εκτίμηση είναι ότι αυτή η εξέλιξη θα καταστήσει τις συγκεκριμένες συσκευές πιο συγγενείς με τα smartphones.

Σε κάθε περίπτωση, το στοίχημα για τους κατασκευαστές είναι να στοχεύσουν σε συγκεκριμένες ανάγκες εξειδικευμένων αγοραστικών κοινών, απαντώντας ταυτόχρονα στο επιτακτικό αίτημα των καταναλωτών για προστασία των προσωπικών τους δεδομένων.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020

ΤΕΥΧΟΣ

18

Έρευνα για την παγκόσμια αγορά ΤΠΕ 2020/ 2021

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ