Έρευνες - Μελέτες

Η γενιά των Millennials αγκαλιάζει το Mobile Banking

bankinginternet

Ψήφο εμπιστοσύνης στις υπηρεσίες Mobile Banking δίνει η γενιά των Millennials, με τις τραπεζικές συναλλαγές μέσω κινητού να γίνονται εξαιρετικά δημοφιλείς μεταξύ των νέων. Για του λόγου το αληθές, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, έξι στους δέκα νέους (ποσοστό 59%) στις ΗΠΑ, ηλικίας 18 έως 34 ετών, θα χρησιμοποιούν μια εφαρμογή mobile banking τουλάχιστον μια φορά το μήνα, έως τα τέλη του 2015. Στον αντίποδα, η ηλικιακή κατηγορία των λεγόμενων “Baby Boomers” (άτομα με χρονολογία γέννησης μεταξύ 1946-1964) υστερεί σημαντικά στην υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τραπεζικής μέσω φορητών συσκευών. Για την ακρίβεια, από τους εκπροσώπους της ηλικιακής κατηγορίας των Baby Boomers, που κατέχουν κινητό τηλέφωνο, μόλις το 28% θα χρησιμοποιεί υπηρεσίες Mobile Banking μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους.

Έξι στους δέκα νέους στις ΗΠΑ, ηλικίας 18 έως 34 ετών, θα χρησιμοποιούν μια εφαρμογή mobile banking τουλάχιστον μια φορά το μήνα, έως τα τέλη του 2015Σύμφωνα με σχετικά στοιχεία του eMarketer, για τη γενιά των Millennials το μεγάλο κίνητρο από το Mobile Banking είναι η δυνατότητα της πρόσβασης σε τραπεζικές πληροφορίες και συναλλαγές σε πραγματικό χρόνο. Όπως επισημαίνουν οι ίδιοι, για πολλούς εκπροσώπους των μεγαλύτερων ηλικιακών κατηγοριών δεν έχει γίνει ακόμη σαφές, εξ ου και δεν υπάρχει μεγάλη κινητικότητά τους προς τις υπηρεσίες Mobile Banking.

Ένας από τους λόγους, που ακόμη κρατούν τους Αμερικανούς Baby Boomers μακριά από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής μέσω κινητού τηλεφώνου, είναι ότι πολλοί εξ αυτών προτιμούν μεν τις e-συναλλαγές, αλλά μέσω του σταθερού υπολογιστή και όχι της φορητής συσκευής, καθώς το θεωρούν πιο ασφαλές μέσο πρόσβασης.

Όπως διαπιστώνει η ανάλυση του eMarketer, η ενημέρωση και η διαφήμιση θα πείσουν και τους καταναλωτές μεγαλύτερων ηλικιών στις ΗΠΑ να αρχίσουν να αντιμετωπίζουν το κινητό τους ως ψηφιακό “πορτοφόλι”.

Ηλεκτρονική τραπεζική
Συνολικά, η ηλεκτρονική τραπεζική έχει γόνιμο έδαφος ανάπτυξης στην αγορά των ΗΠΑ, αν και οι ρυθμοί διεύρυνσης της αγοράς επιβραδύνονται, εξαιτίας της εμφάνισης των πρώτων σημαδιών ωρίμανσης. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, έως το 2019, το ήμισυ του ενήλικου πληθυσμού στις ΗΠΑ θα κάνει χρήση υπηρεσιών e-banking.

Άλλωστε, ενώ η “ψαλίδα” ανάμεσα στους baby boomers και στους millennials, όσον αφορά την υιοθέτηση του mobile banking, μεγαλώνει, οι διαφορές τους σε θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής αμβλύνονται. Οι αναλυτές του eMarketer προβλέπουν ότι, έως τα τέλη του έτους, το 74,2% των millennials, που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, θα κάνουν ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές μέσω οποιασδήποτε συσκευής, έναντι 59,4% μεταξύ των baby boomers χρηστών του Ίντερνετ.