Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια θα ξεπεράσουν τα 33 δισ. το 2023

Έρευνες - Μελέτες

της Νατάσας Φραγκούλη, fragouli@sepe.gr

13 Σεπτεμβρίου 2021

Το 2023 αναμένεται να ανακάμψει η παγκόσμια βιομηχανία ηλεκτρονικών εισιτηρίων, οπότε όχι μόνο να βρεθεί στα προ COVID-19 επίπεδα, αλλά θα κινηθεί ακόμη υψηλότερα. Καθώς οι πολίτες θα αρχίσουν σταδιακά να ταξιδεύουν εκ νέου, η βιομηχανία e-ticketing θα αρχίσει σταδιακά να ανακάμπτει, για να βρεθεί στα επίπεδα των 33 δισ. τεμαχίων, ξεπερνώντας τα προ-COVID δεδομένα.

 

Στα προ COVID-19 επίπεδα - για πρώτη φορά - η αγορά του e-ticketing το 2023Μια νέα μελέτη από την Juniper Research διαπιστώνει ότι ο όγκος των ψηφιακών εισιτηρίων, παγκοσμίως, θα ξεπεράσει τα 20,8 δισεκατομμύρια το 2021, ξεπερνώντας τα επίπεδα προ-COVID για πρώτη φορά. Η έρευνα διαπίστωσε ότι αυτή η αύξηση 62% θα οδηγηθεί από την αναζωπύρωση των ταξιδιών, καθώς και από την ανάκαμψη των εισιτηρίων για εκδηλώσεις.

 

Οι αναλυτές υπογραμμίζουν ότι η αγορά των ηλεκτρονικών εισιτηρίων υπέστη μια πραγματική καθίζηση το 2020 λόγω COVID-19, ενώ και το 2021 οι όγκοι θα κινηθούν σε σχετικά χαμηλά επίπεδα. Προβλέπουν δε ότι η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα συμβαδίσει με την επιστροφή των πολιτών στην κανονικότητα των ταξιδιών και των μετακινήσεων.

 

“Η χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών θα οδηγήσει σε αυξημένη ζήτηση εισιτηρίων για κινητές συσκευές στους τομείς των σιδηροδρομικών μεταφορών, του μετρό και των λεωφορείων, καθώς οι μετακινούμενοι επιστρέφουν σταδιακά στην εργασία τους”, αναφέρει η Juniper Research στη μελέτη “ Digital Ticketing: Industry Trends, Competitor Leaderboard and Market Forecasts 2021-2026”.

 

Μέσα μαζικής μεταφοράς

Όπως εξηγεί η εταιρεία, οι ανησυχίες των καταναλωτών για την υγεία τους θα συνεχιστούν και μετά την πανδημία. Η υιοθέτηση ψηφιακών λύσεων έκδοσης εισιτηρίων, οι οποίες περιορίζουν τις επαφές, μπορεί να κατευνάσει αυτές τις ανησυχίες.

 

Οι συντάκτες της μελέτης εκτιμούν ότι τα εισιτήρια για το μετρό και τα λεωφορεία θα αντιπροσωπεύουν πάνω από το 33% του όγκου των ψηφιακών εισιτηρίων το 2023. Δεύτερος πιο δυναμικός τομέας για το e-ticketing θα είναι τα εισιτήρια για σιδηροδρομικές και αεροπορικές μεταφορές, καθώς και για εκδηλώσεις.

 

Ανέπαφη έκδοση εισιτηρίων

Η έρευνα προβλέπει ότι τα εισιτήρια, που εκδίδονται ανέπαφα, θα αποτελούν ποσοστό μεγαλύτερο του 23% του παγκόσμιου όγκου συναλλαγών ψηφιακών εισιτηρίων το 2026, σε σύγκριση με μόλις 10% πριν από την πανδημία (το 2019). Οι συνολικοί όγκοι συναλλαγών για έκδοση εισιτηρίων χωρίς επαφή θα αυξηθούν από 1,7 δισ. το 2020 σε 13 δισ. έως το 2022, που μεταφράζεται σε αύξηση κατά 200%.

 

Η έρευνα προβλέπει έντονη στροφή των καταναλωτών στην υιοθέτηση των πληρωμών χωρίς επαφή, τάση που θα ισχύσει και στον τομέα των εισιτηρίων. Μάλιστα, οι συντάκτες της έρευνας παροτρύνουν τις αρμόδιες Αρχές μεταφορών να εφαρμόσουν ταχείες στρατηγικές μετασχηματισμού της διαδικασίας έκδοσης εισιτηρίων, ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των πελατών για έκδοση εισιτηρίων χωρίς επαφή και πληρωμή τους χωρίς χρήση μετρητών.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020

ΤΕΥΧΟΣ

18

Έρευνα για την παγκόσμια αγορά ΤΠΕ 2020/ 2021