Με θετικό πρόσημο το 2020, η παγκόσμια αγορά τεχνολογικών προϊόντων

Έρευνες - Μελέτες

της Νατάσας Φραγκούλη, fragouli@sepe.gr

07 Ιανουαρίου 2020

Μετά από τη στάσιμη εικόνα που παρουσίασε το 2019, η παγκόσμια αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων φαίνεται ότι προετοιμάζεται για μια ανοδική πορεία το 2020. Η αξία της αγοράς Τechnical Consumer Goods (TCG), σε διεθνές επίπεδο, αναμένεται να αυξηθεί το τρέχον έτος κατά 2,5% έναντι του 2019, διαμορφούμενη στα επίπεδα του €1,05 τρισ. Σύμφωνα με σχετικό report της GfK, οι Τηλεπικοινωνίες (+3%), οι Μικρές Οικιακές Συσκευές (+8%) και οι Μεγάλες Οικιακές Συσκευές (+2%) θα είναι οι προϊοντικές κατηγορίες, που θα τροφοδοτήσουν τη συνολική άνοδο της αγοράς. Βάσει των ίδιων εκτιμήσεων, οι πωλήσεις Προϊόντων Πληροφορικής, στα Είδη Γραφείου και στα Ηλεκτρονικά Αγαθά θα παραμένουν στάσιμες το 2020, σε επίπεδα παρόμοια με αυτά του 2019.

Οι πωλήσεις τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών αναμένεται να αυξηθούν το 2020 κατά 2,5%, διεθνώς, φθάνοντας το €1,05 τρισ.Οι εκτιμήσεις της GfK, οι οποίες θα παρουσιαστούν στη φετινή έκθεση CES 2020 στο Λάς Βέγκας, αναφέρουν ότι το θετικό πρόσημο της αγοράς τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων θα αφορά όλες τις επιμέρους γεωγραφικές περιφέρειες του κόσμου και θα κυμαίνεται από 2% έως 3% (σε αξία). Και το 2020 - όπως και το 2019 - η περιοχή του πλανήτη, που θα εισφέρει τη μερίδα του λέοντος στην παγκόσμια αγορά, θα είναι αυτή της Ασίας-Ειρηνικού, αντιπροσωπεύοντας το 43% του συνολικού κύκλου εργασιών. Στο μεταξύ, ένα στα τέσσερα ευρώ, που δαπανώνται στην παγκόσμια αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών, προέρχονται από την περιοχή της Ευρώπης. 

Η συμβολή του 5G
“Εκτιμούμε ότι η περαιτέρω διείσδυση της τεχνολογίας και των δικτύων 5G το 2020, θα λειτουργήσει ευεργετικά για τον τομέα των Τηλεπικοινωνιών, ο οποίος θα επανέλθει στην ανάπτυξη μετά από ένα “ταραχώδες” 2019. Η αυξημένη ζήτηση για smartphones στην Κίνα και στις αναδυόμενες αγορές της Ασίας θα είναι, επίσης, μεταξύ των παραγόντων, που θα ενισχύουν όχι μόνο τις Τηλεπικοινωνίες, αλλά την παγκόσμια αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων στο σύνολο της το 2020”, αναφέρει η GfK.

Για το τρέχον έτος, η GfK εκτιμά ότι ο τομέας των Τηλεπικοινωνιών θα αντιπροσωπεύει πάνω από το 43% των συνολικών καταναλωτικών δαπανών για τεχνολογικά προϊόντα, που σε απόλυτους αριθμούς μεταφράζεται σε €454 δισ. Οι τομείς των Προϊόντων Πληροφορικής και των Ειδών Γραφείου προβλέπεται να συγκεντρώσουν πάνω από 15% των καταναλωτικών δαπανών σε παγκόσμιο επίπεδο, με τον τομέα των Consumer Electronics να ακολουθεί ως ο επόμενος πιο ισχυρός κλάδος της αγοράς, με πωλήσεις €146 δισ. και ποσοστό 14%.

Επόμενος πιο δυναμικός τομέας για την παγκόσμια αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών θα είναι αυτός των Μικρών Οικιακών Συσκευών, ο οποίος θα προσελκύσει φέτος €97 δισ., που μεταφράζεται σε ποσοστό 9%.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

17

Έρευνα για τη βιομηχανία Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών 2019/ 2020

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ