Ανακάμπτει η παγκόσμια αγορά tablets

Έρευνες - Μελέτες

01 Νοεμβρίου 2019

Σε ανοδική πορεία επέστρεψε η αγορά των tablets το 3ο τρίμηνο του έτους, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 1,9% σε ετήσια βάση και να διαμορφώνονται στα επίπεδα των 37,6 εκατ. συσκευών. Σύμφωνα με την IDC (Worldwide Quarterly Tablet Tracker), το προβάδισμα της διεθνούς αγοράς διατήρησε και κατά το εξεταζόμενο διάστημα η Apple, η οποία αύξησε τις πωλήσεις της κατά 21,8% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Το λανσάρισα ενός νέου μοντέλου iPad, σύμφωνα με τους αναλυτές, βοήθησε τις πωλήσεις της αμερικανικής εταιρείας, η οποία αύξησε το μερίδιο αγοράς της στην κατηγορία των tablets από 26,3% το 3ο τρίμηνο του περασμένου έτους, σε 31,4% το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης. Στην ανάλυση της, η IDC επισημαίνει ότι πλέον όλα τα μοντέλα iPads της Apple, εκτός από το Mini, προσφέρουν τη δυνατότητα του αποσπώμενου πληκτρολογίου, γεγονός που, σε συνδυασμό με το λειτουργικό σύστημα του iPad, καθιστά την Apple τον μεγαλύτερο παίκτη στον χώρο των detachable  tablets.

Οι πωλήσεις tablets αυξήθηκαν κατά 1,9% το 3ο τρίμηνο του 2019, διαμορφούμενες στα 37,6 εκατ. συσκευέςΑπό τα προκαταρκτικά στοιχεία, που δημοσιοποίησε η IDC, προκύπτει ότι το 3ο τρίμηνο του 2019 η Amazon.com ήταν εκείνη που κατάφερε να βρεθεί στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας αγοράς tablets, θέση την οποία παραδοσιακά τα τελευταία τρίμηνα καταλαμβάνει η Samsung. Η Amazon.com  κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της, διευρύνοντας τις αποστολές της κατά 25,6% σε ετήσια βάση και τοποθετείται πιο σταθερά ως μία από τις πιο δημοφιλείς μάρκες tablet. 

Οι παίκτες της αγοράς
Η Samsung περιορίστηκε το 3ο τρίμηνο του 2019 στην τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης των πιο ισχυρών κατασκευαστών tablets, διαθέτοντας στην παγκόσμια αγορά 4,6 εκατ. συσκευές στη διάρκεια της εξεταζόμενης περιόδου. “Η σειρά Tab A συνεχίζει να είναι απίστευτα δημοφιλής και αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ των αποστολών της Samsung, ενώ η σειρά Tab S βοήθησε την εταιρεία να ενισχύσει το προφίλ της ως κορυφαίος κατασκευαστής tablet Android”, σχολιάζει στην ανάλυσή της η IDC.

Από την πλευρά της, η Huawei, με πωλήσεις 3,6 εκατ. συσκευών κατά το 3ο τρίμηνο του 2019, βρέθηκε στην τέταρτη θέση της διεθνούς αγοράς, καταγράφοντας, ωστόσο, πτώση 4,4% σε ετήσια βάση. Η εταιρεία αντιμετώπισε σταθερή πίεση στην αγορά των ΗΠΑ, γεγονός που οδήγησε σε πτωτική πορεία της πωλήσεις της, οι οποίες, πάντως, ήταν ισχυρές στην αγορά της Κίνας.

Τέλος, η Lenovo ήταν εκείνη που συμπλήρωσε στη διάρκεια του τριμήνου την πεντάδα με τους πιο δυναμικούς παίκτες της αγοράς των tablets. Η εταιρεία αύξησε ελαφρά το μερίδιό της από 6,3% το 3ο τρίμηνο του 2018 σε 6,7% το τρέχον έτος. Οι επιδόσεις της σε Ασία και Ειρηνικό, συμπεριλαμβανομένης της Ιαπωνίας, μαζί με αυτές σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, παρέμειναν τα δυνατά σημεία της Lenovo.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

16

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΠΕ 2018/ 2019 UPDATE

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ