Λιγότερα tablets διατέθηκαν στην παγκόσμια αγορά το 2ο τρίμηνο του 2019

Έρευνες - Μελέτες

05 Αυγούστου 2019

Πτωτική τροχιά καταγράφουν οι πωλήσεις tablets στη διεθνή αγορά, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 5% το 2ο τρίμηνο του 2019 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Σε επίπεδο τεμαχίων, η αγορά περιορίστηκε στα 32,2 εκατ. συσκευές, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation (IDC).

Χαμηλότερες κατά 5% ήταν οι διεθνείς πωλήσεις tablet στην παγκόσμια αγορά στη διάρκεια του 2ου τριμήνου του 2019Τα στοιχεία της IDC (Worldwide Quarterly Tablet Tracker) αποδίδουν στην Apple την πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς tablet, με την εταιρεία να καταφέρνει να αυξήσει το μερίδιό της σε σχέση με πέρυσι. Η αμερικανική εταιρεία διέθεσε στην παγκόσμια αγορά 12,3 εκατ. συσκευές, συγκεντρώνοντας μερίδιο 38,1%, από 34,1% ένα χρόνο νωρίτερα.

Η Samsung διατήρησε και το 2ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους τη δεύτερη θέση και κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό της, με τις αποστολές το εξεταζόμενο διάστημα να φθάνουν τα 4,9 εκατ. και το μερίδιο αγοράς της επιχείρησης να διαμορφώνεται σε 15,2% από 14,9% ένα χρόνο νωρίτερα, με την εταιρεία να χάνει ποσοστιαία 3,1%.

Η Huawei παρέμεινε στην τρίτη θέση της παγκόσμιας αγοράς, διατηρώντας το μερίδιό της σχεδόν στα ίδια με τα περσινά επίπεδα, παρά την αβεβαιότητα που δημιούργησε ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας. Με πωλήσεις 3,3 εκατ. τεμάχια το μερίδιο της Huawei βρέθηκε στα επίπεδα του 10,3% από 10,5% την ίδια περίοδο πέρσι. Πάντως, οι αναλυτές σχολιάζουν ότι, δεδομένων των αυξανόμενων εντάσεων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, το μέλλον της Huawei ως βασικού παράγοντα της αγοράς tablet παραμένει αβέβαιο.

Οι κατασκευαστές
Οι πωλήσεις της Amazon.com - όπως σημειώνει η IDC - είναι διαχρονικά εξαρτημένες από την εποχικότητα, γεγονός που επιβεβαιώθηκε και κατά το 2ο τρίμηνο του 2019. Η εταιρεία αύξησε σημαντικά τις αποστολές της, γεγονός στο οποίο συνέβαλε η “Prime Day” του Ιουλίου. Η εταιρεία πέτυχε πωλήσεις 2,4 εκατ. τεμαχίων και μερίδιο αγοράς 7,4% από 1,6 εκατ. τεμάχια το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018 και μερίδιο αγοράς 4,8%.

Την πρώτη πεντάδα των πιο ισχυρών παικτών της αγοράς tablet συμπλήρωσε η Lenovo στην πέμπτη θέση με μερίδιο 5,8%, αν και οι πωλήσεις της ήταν μειωμένες κατά 6,9% σε ετήσια βάση. Παρά τις δυσμενείς συνθήκες, η Lenovo κατάφερε να αναπτυχθεί σημαντικά σε “ώριμες” αγορές, όπως οι ΗΠΑ, η Δυτική Ευρώπη και η Ιαπωνία.

Να σημειωθεί ότι τα στοιχεία της IDC περιλαμβάνουν τις πωλήσεις tablet και τις detachable συσκευές. Επίσης, στις συνολικές πωλήσεις περιλαμβάνονται τόσο οι αποστολές μέσω των καναλιών διανομής, όσο και οι πωλήσεις σε τελικούς χρήστες.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

16

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΠΕ 2018/ 2019 UPDATE

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ