Οι χρήστες αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στα κινητά παρά στην TV

Έρευνες - Μελέτες

20 Ιουνίου 2019

Μία σημαντική ανατροπή στις καταναλωτικές συνήθειες, η οποία είναι ενδεικτική της δύναμης του Διαδικτύου, αναμένεται να συντελεστεί φέτος στις ΗΠΑ. Στην πιο “ώριμη” ψηφιακά αγορά του πλανήτη, έως τα τέλη του 2019, οι καταναλωτές θα αφιερώνουν -για πρώτη φορά στην ιστορία- περισσότερο χρόνο στις κινητές τους συσκευές παρά στην τηλεόραση. Για την ακρίβεια, το 2019, Ο μέσος Αμερικανός θα “ξοδεύει” -κατά μέσο όρο- 3 ώρες και 43 λεπτά ημερησίως στις κινητές συσκευές, έναντι 3 ωρών και 35 λεπτών στην TV. Σύμφωνα με το eMarketer, από τον συνολικό χρόνο που αφιερώνει ο μέσος Αμερικανός στο mobile οι 2 ώρες και 55 λεπτά θα είναι το 2019 σε συσκευές smartphone, 9 λεπτά περισσότερα σε σχέση με πέρυσι όταν ο μέσος ημερήσιος χρόνος που περνούν οι Αμερικανοί online ήταν 3 ώρες και 35 λεπτά ημερησίως. Το smartphone είναι και θα παραμείνει ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης της αγοράς των κινητών συσκευών, με τα “έξυπνα” κινητά να απορροφούν τη μερίδα του λέοντος του διαδικτυακού χρόνου όχι μόνο στις ΗΠΑ, αλλά παγκόσμια.

Τα smartphones
Ο μέσος Αμερικανός “ξοδεύει” 3 ώρες και 43 λεπτά ημερησίως στις κινητές συσκευές, ενώ αφιερώνει 3 ώρες και 35 λεπτά στην TVΜάλιστα, η παντοδυναμία των smartphone δεν αμφισβητείται ούτε με τα σημερινά δεδομένα, ούτε και με βάση τις προβλέψεις για τα επόμενα χρόνια. Στις ΗΠΑ, ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στα tablet ως μέσο για την περιήγηση στο Διαδίκτυο συνεχίζει να φθίνει: από 1 ώρα και 11 λεπτά το 2017 -που ήταν και το υψηλότερο ρεκόρ- μειώθηκε στη μία ώρα και 8 λεπτά το 2019, τάση που αναμένεται να θα συνεχιστεί μέχρι και το 2021. Ωστόσο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, αν και μακροπρόθεσμα, τα smartphone θα παραμείνουν η κυρίαρχη συσκευή για τους καταναλωτές, ο σκεπτικισμός για τον χρόνο χρήσης τους και για την υπερβολική εξάρτηση από αυτά θα συνεχίσει να βαίνει αυξανόμενος.


Τι κάνουν online
“Περιμέναμε ότι κάποια στιγμή ο χρόνος που αφιερώνουν οι πολίτες στις κινητές συσκευές θα ξεπεράσει αυτόν που διαθέτουν για την τηλεόραση. Το να το βλέπεις να συμβαίνει, ωστόσο, είναι κάτι το εντυπωσιακό. Το -όχι και τόσο μακρινό- 2014 οι Αμερικανοί αφιέρωναν στην TV δύο ώρες περισσότερες ημερησίως από ό,τι στα κινητά τους τηλέφωνα” αναφέρουν οι αναλυτές του eMarketer. Πώς ξοδεύουν όμως τον χρόνο τους στις συσκευές τους οι χρήστες; Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο μέσος χρήστης “ξοδεύει” την ημέρα 2 ώρες και 57 λεπτά σε εφαρμογές έναντι μόλις 26 λεπτών σε ένα πρόγραμμα περιήγησης για κινητά. “Οι εφαρμογές ψηφιακού ήχου συνεχίζουν να προσθέτουν λεπτά στον συνολικό χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στα κινητά τους τηλέφωνα. Οι καταναλωτές “παίζουν” περισσότερη μουσική στα τηλέφωνά τους και τα podcast έχουν απογειωθεί τα τελευταία χρόνια” σχολιάζουν οι αναλυτές.


ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

16

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΠΕ 2018/ 2019 UPDATE

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ