Οι πωλήσεις wearables συνέχισαν να αυξάνονται το 2018

Έρευνες - Μελέτες

08 Μαρτίου 2019

Σημαντική δυναμική επέδειξε η παγκόσμια αγορά των Wearables το 2018, πετυχαίνοντας ισχυρή ανάπτυξη πωλήσεων. Οι πωλήσεις wearable συσκευών το περασμένο έτος αυξήθηκαν κατά 27,5%, φθάνοντας τα 172,2 εκατομμύρια τεμάχια. Μόνο κατά το 4ο τρίμηνο του έτους, διατέθηκαν στην παγκόσμια αγορά 59,3 εκατ. wearable συσκευές, αριθμός αυξημένος κατά 31,4% σε ετήσια βάση. Σύμφωνα με την International Data Corporation (IDC) και το  “Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker”, οι πιο δημοφιλείς συσκευές στον κλάδο των wearable ήταν τα Smartwatchs, αλλά και τα “έξυπνα” ακουστικά, που αντιπροσώπευαν το ένα τέταρτο των συνολικών πωλήσεων του κλάδου (αφορά συσκευές, όπως το AirPod της Apple, το Pixel Buds της Google, το QC35II της Bose).

Με ποσοστό της τάξης του 27,5% “έτρεξε” η παγκόσμια αγορά των wearables το περασμένο έτος“Η αγορά των wearable συσκευών έχει αυξηθεί σημαντικά και αναμένουμε ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια. Είναι το επόμενο προϊοντικό θέρετρο μαχών για τις κατασκευάστριες εταιρείες, καθώς ειδικά τα “έξυπνα” ακουστικά τείνουν να εξελιχθούν σε αναγκαιότητα για μια μεγάλη μερίδα των καταναλωτών» αναφέρει η IDC. Σε ό,τι αφορά στα smartwatches, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 54,3% το 2018 και αντιστοιχούσαν στο 29,8% όλων των αποστολών wearables το 2018. Στο μεταξύ, τα wrist bands αντιπροσώπευαν το 30% της αγοράς, καθώς οι πρόσφατες εκδόσεις των Xiaomi, Huawei και Fitbit να οδηγούν την επιμέρους αυτήν την κατηγορία προς την άνοδο. 

Οι κατασκευαστές
Η Apple διατήρησε την πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών wearable συσκευών με 16,2 εκατομμύρια συσκευές, το 4ο τρίμηνο του 2018, εκ των οποίων τα 10,4 εκατομμύρια ήταν τα ρολόγια της Apple. Το υπόλοιπο των αποστολών της Apple περιλάμβανε ακουστικά AirPods και Beats. Η Xiaomi κατέλαβε τη δεύτερη θέση μεταξύ των κορυφαίων πέντε κατασκευαστών, παγκοσμίως, με μερίδιο 12,6%. Μάλιστα, το Mi Band 3 της Xiaomi αντιπροσώπευε πάνω από το 30% όλων των wrist bands που διατέθηκαν παγκοσμίως στη διάρκεια του τριμήνου. Τα προϊόντα της εταιρείας παραμένουν ισχυρά στην πατρίδα της, την Κίνα, ωστόσο, και οι πρόσφατες επενδύσεις σε Ευρώπη και άλλες ασιατικές αγορές δείχνουν να αποδίδουν.

Η Huawei είχε, επίσης, ένα πολύ καλό τελευταίο τρίμηνο του 2018, καθώς το λανσάρισμα προϊόντων, όπως το Watch GT και το FreeBuds 2 Pro βοήθησαν την εταιρεία να κερδίσει έδαφος. Η Fitbit επέστρεψε στην ανάπτυξη κατά την περίοδο των διακοπών, καθώς το νέο Charge 3 βοήθησε την εταιρεία να αποκαταστήσει μέρος του μεριδίου της στην αγορά. Την κορυφαία πεντάδα συμπληρώνει η Samsung με 4 εκατομμύρια συσκευές να αποστέλλονται στη διάρκεια του τριμήνου.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

16

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΠΕ 2018/ 2019 UPDATE

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ