Το 75% των εμπόρων αγνοεί τις επερχόμενες αλλαγές στις ψηφιακές πληρωμές

Έρευνες - Μελέτες

08 Ιανουαρίου 2019

Απροετοίμαστες για τις επικείμενες αλλαγές στις ψηφιακές πληρωμές αποδεικνύονται, στην πλειοψηφία τους, οι επιχειρήσεις του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου. Συγκεκριμένα, οι έμποροι λιανικής δεν είναι ενήμεροι για τους νέους κανονισμούς, που τίθενται σε εφαρμογή το 2019 για την παροχή Strong Customer Authentication (SCA). Αν και η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου λειτούργησε υποστηρικτικά για πολλούς εμπόρους, έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει ότι το 75% των επιχειρήσεων δεν έχει ενημερωθεί για την επικείμενη εφαρμογή του νέου προτύπου ασφαλείας, που θα τεθεί σε ισχύ μέσα στο 2019. Σύμφωνα με την έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σ’ ένα μικρό δείγμα ηλεκτρονικών εμπόρων σε όλη την Ευρώπη, παρά τις επικείμενες αλλαγές, μόλις το 14% των Ευρωπαίων λιανοπωλητών υποστηρίζει ήδη το SCA.

Οι έμποροι δεν είναι ενήμεροι για τους νέους κανονισμούς ασφαλείας, που θα τεθούν σε εφαρμογή εντός του 2019Επιπλέον, όπως προκύπτει από τη μελέτη, το 51% δηλώνει είτε ότι θα είναι έτοιμο μετά τον Σεπτέμβριο του 2019, είτε ότι δεν έχει κανένα πλάνο υποστήριξης. “Οι επιχειρήσεις πρέπει να προετοιμαστούν για την αλλαγή στις ψηφιακές πληρωμές ώστε να αποφευχθεί η δυσαρέσκεια των πελατών”, τονίζει η έρευνα, σημειώνοντας ότι το νέο σύστημα είναι σχεδιασμένο, ώστε να βελτιώνει την εμπειρία των ψηφιακών πληρωμών, εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή ασφάλειας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Το νέο σύστημα αξιοποιεί μεθόδους ελέγχου ταυτότητας σε πραγματικό χρόνο, όπως οι δυναμικοί κωδικοί πρόσβασης και βιομετρικά χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων των δακτυλικών αποτυπωμάτων, των χαρακτηριστικών του προσώπου, της ίριδας και της φωνητικής αναγνώρισης.

Ηλεκτρονική απάτη
Όπως σημειώνουν οι συντάκτες της έρευνας, εξαιτίας των χαμηλότερων ποσοστών αποδοχής και των υψηλότερων ποσοστών απάτης, το χάσμα μεταξύ ηλεκτρονικών και φυσικών αγορών παραμένει πρόβλημα. Τα ποσοστά απάτης στις ψηφιακές πληρωμές στην Ευρώπη είναι δέκα φορές υψηλότερα σε σχέση με τις συναλλαγές που διεξάγονται με φυσική παρουσία, γεγονός που έχει αρνητικό αντίκτυπο στη χρήση καρτών και την αξία τους ως μέσο πληρωμής. “Η αύξηση του ψηφιακού εμπορίου συνεχίζει να ξεπερνά αυτή των φυσικών αγορών και παρότι αυτό είναι εξαιρετικά θετικό για τους ηλεκτρονικούς εμπόρους, την ίδια ώρα δημιουργεί την πίεση να διασφαλίσουν ότι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές γίνονται απρόσκοπτα και με ασφάλεια”, αναφέρει η Mastercard. “Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να εξελίσσεται πια σε βασικό εργαλείο της καθημερινότητας, αλλά και με την εισαγωγή νεών κανονιστικών ρυθμίσεων, είναι απαραίτητο να αναπτυχθούν καινοτόμες λύσεις που θα διασφαλίζουν ότι οι έμποροι λιανικών πωλήσεων θα συνεχίσουν να ικανοποιούν τους καταναλωτές κατά τις ηλεκτρονικές τους συναλλαγές, προσφέροντας μία ασφαλή και απρόσκοπτη online εμπειρία αγορών”, προσθέτει η εταιρεία.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

16

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΠΕ 2018/ 2019 UPDATE

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ