Οι Millennials θα κάνουν - και - φέτος τα ψώνια των εορτών online

Έρευνες - Μελέτες

14 Νοεμβρίου 2018

Την ηλεκτρονική οδό αναμένεται να επιλέξουν και φέτος οι Millennials για τις εορταστικές αγορές τους. Η γενιά των Millennials βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τους διεθνούς λιανεμπορίου - ηλεκτρονικού και φυσικού - και όχι άδικα, αφού, για παράδειγμα, μόνο στις ΗΠΑ αντιπροσωπεύει καταναλωτικές δαπάνες $600 δις. Μεταξύ όλων των καταναλωτών, η γενιά των Millennials είναι εκείνη που, κατά κύριο λόγο, στρέφεται στην τεχνολογία για να κάνει τις αγορές των εορτών. Σύμφωνα με ανάλυση του “Business Insight Intelligence”, οι Millennials επιδεικνύουν μια αυξημένη τάση προς την on line αγορά, με το 60% να δηλώνει ότι σκοπεύει να αγοράσει τα δώρα των εορτών από τον υπολογιστή, ενώ το 55% από τη φορητή του συσκευή.

Το 60% σκοπεύει να αγοράσει τα δώρα των εορτών από τον υπολογιστή, ενώ το 55% θα ψωνίσει από φορητή συσκευή“Ως εκ τούτου, οι έμποροι λιανικής πώλησης πρέπει να βεβαιωθούν ότι η αγοραστική εμπειρία, που προσφέρει το ηλεκτρονικό τους κανάλι, είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορη, απρόσκοπτη και ασφαλής”, αναφέρει η σχετική ανάλυση, που επικαλείται έρευνα της “Citi Retail Services”. Υπογραμμίζει δε ιδιαίτερα το ρόλο της ταχύτητας, σημειώνοντας ότι το 63% των καταναλωτών θα εγκατέλειπαν μια εφαρμογή που χρειάζεται περισσότερο από 5 δευτερόλεπτα για να φορτώσει. Η ανάλυση του “Business Insight Intelligence” σκιαγραφεί αναλυτικά το πώς σκοπεύουν να κάνουν τις αγορές των εορτών, οι ανήκοντες στη γενιά των Millennials. Σύμφωνα, λοιπόν, με τα ευρήματα, οι εκπρόσωποι της συγκεκριμένης γενιάς σκοπεύουν να ξεκινήσουν τα ψώνια τους νωρίτερα φέτος. Συγκεκριμένα, το 74% των ερωτηθέντων απαντά ότι σκοπεύει να ξεκινήσει τις αγορές για τις γιορτές πριν ή κατά τη διάρκεια της φετινής Black Friday. 

Επιστροφές
Οι Millennials, στο μεταξύ, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, είναι η γενιά που είναι πιο πιθανό να επιστρέψει δώρα απ’ ό,τι οι καταναλωτές συνολικά. Περίπου το ήμισυ (48%) όλων των καταναλωτών παραδέχεται ότι έχει αλλάξει ένα δώρο, ποσοστό το οποίο μεταξύ των Millennials εκτοξεύεται στο 74%. Από την πλευρά του λιανοπωλητή, αυτό σημαίνει ότι η καθιέρωση μιας διαδικασίας εύκολων επιστροφών είναι πιθανόν μια ισχυρή στρατηγική για να προσελκύσει τη γενιά των Millennials.

Επίσης, η ίδια ανάλυση δείχνει ότι τα προγράμματα επιβράβευσης καταναλωτών είναι σημαντικά για τους Millennials. Ένα ποσοστό 95% δηλώνει ότι είναι πιο “πιστό” σε καταστήματα που ανταμείβουν τους πελάτες τους, ενώ ένα 33% απαντά ότι θα εξοικονομήσει $200 ή και περισσότερα αυτήν τη σεζόν, κάνοντας χρήση των προγραμμάτων επιβράβευσης. Καθώς, λοιπόν, η κορύφωση των εορταστικών αγορών είναι προ των πυλών, οι έμποροι θα ήταν σκόπιμο να επανεκτιμήσουν τα προγράμματα ανταμοιβής και να βεβαιωθούν ότι είναι όσο πιο δελεαστικά γίνεται.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

16

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΠΕ 2018/ 2019 UPDATE

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας