Αυξήθηκαν σε όγκο και αξία οι πωλήσεις Wearables παγκοσμίως

Έρευνες - Μελέτες

06 Σεπτεμβρίου 2018

Το δικό τους κοινό αποκτούν σταδιακά οι wearable συσκευές. Οι πωλήσεις τόσο σε όγκο συσκευών, όσο και σε αξία, βαίνουν αυξανόμενες, τάση που επιβεβαιώθηκε κατά το 2ο τρίμηνο του 2018. Σύμφωνα με την IDC και το τελευταίο σχετικό report της, το εξεταζόμενο διάστημα διατέθηκαν στην παγκόσμια αγορά 27,9 εκατ. wearable συσκευές, αριθμός αυξημένος κατά 5,5% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Όπως διαπιστώνει το report (Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker), οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά και σε επίπεδο αξίας, με την αγορά να διευρύνεται κατά 8,3% έναντι του 2ου τριμήνου του 2017 και να φθάνει τα $4,8 δις. Το θετικό αυτό κλίμα για τις wearable συσκευές τροφοδοτούν - κατά κύριο λόγο - οι επιδόσεις των smartwatches, των οποίων η δημοτικότητα αυξάνεται παρά τις – ακόμη - υψηλές τιμές τους.

Άνοδος 5,5% σε επίπεδο τεμαχίων και 8,3% σε επίπεδο αξίας σημειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2018Πάντως, η ανοδική πορεία τροφοδοτείται - επίσης κατά κύριο λόγο - από τις αναδυόμενες αγορές, καθώς οι λεγόμενες “ώριμες” κινήθηκαν πτωτικά. “Η πτώση στις “ώριμες” αγορές δεν είναι σε καμία περίπτωση ανησυχητική, καθώς αυτές οι αγορές βρίσκονται στη μέση της μετάβασης σε πιο εξελιγμένες wearable συσκευές”, σχολιάζουν οι αναλυτές της IDC.

Σε γεωγραφικό επίπεδο στις “ώριμες” αγορές, Βόρεια Αμερική, Ιαπωνία και τη Δυτική Ευρώπη, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,3% σε ετήσια βάση. Εν τω μεταξύ, οι αναδυόμενες αγορές, όπως αυτές της Ασίας/Ειρηνικού (εξαιρουμένης της Ιαπωνίας), της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και Αφρικής, και της Λατινικής Αμερικής, κινήθηκαν ανοδικά κατά 14% σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του περασμένου έτους. 

Κορυφαίες εταιρείες
Το report της IDC αναδεικνύει τους πέντε μεγαλύτερους κατασκευαστές την αγορά των wearable συσκευών παγκοσμίως. Σύμφωνα με την αξιολόγησή της, η Apple διατήρησε την πρώτη  θέση στη διεθνή αγορά των wearables. Μάλιστα, η εταιρεία έχει αποκαλύψει ήδη το νέο watch OS 5, κίνηση που έχει αρχίσει να δημιουργεί τις συνθήκες για έναν πιθανό κύκλο αντικατάστασης των παλαιών συσκευών.

Η Xiaomi από την πλευρά της κατέλαβε τη δεύτερη θέση, έχοντας καταφέρει να διαφοροποιήσει με επιτυχία το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της. Για την εταιρεία λειτούργησε θετικά και το γεγονός ότι έχει καταφέρει να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του brand της σε όλη την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή μέσω της σειράς των smartphone και άλλων τεχνολογικών προϊόντων.

Η τρίτη θέση της παγκόσμιας αγοράς ανήκε στη Fitbit, η οποία, ωστόσο, συνέχισε να χάνει έδαφος κατά το 2ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η Huawei, η οποία, αν και αρχικά είχε επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στην κινεζική αγορά, αλλάζει πλέον τη στρατηγική της, καθώς βλέπει τη μεγάλη εκτός έδρας επιτυχία της.

Τέλος, η Garmin επέκτεινε το προβάδισμα για να διατηρήσει τη θέση της ως ο πέμπτος μεγαλύτερος παίκτης στην αγορά των wearables παγκοσμίως, βλέποντας τον όγκο των πωλήσεων smartwatches της να επεκτείνεται.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

16

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΠΕ 2018/ 2019 UPDATE

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ