Τις φορητές συσκευές επιλέγουν, για σύνδεση στο Διαδίκτυο, οι Έλληνες

Έρευνες - Μελέτες

της Νατάσας Φραγκούλη, fragouli@sepe.gr

03 Δεκεμβρίου 2014

Στροφή προς τις φορητές συσκευές για τη σύνδεση τους στο Διαδίκτυο κάνουν οι Έλληνες χρήστες. Οι συσκευές πρόσβασης, που χρησιμοποιούνται, πλέον, είναι ο φορητός υπολογιστής (41,2%), το κινητό τηλέφωνο (31,3%), ο σταθερός υπολογιστής (30,7%) και το tablet με 9%.


Πηγή: Έρευνα Web ID, Focus Bari

“Σερφάρουν”, περισσότερες από 2 ώρες την ημέρα, οι Έλληνες χρήστες του InternetΣτο μεταξύ, οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου “σερφάρουν” περισσότερες από 2 ώρες την ημέρα, με το μέσο όρο χρήσης του Internet στη χώρα μας να είναι τα 136 λεπτά. Οι άνδρες αφιερώνουν στην on-line περιήγηση 142 λεπτά, με τις γυναίκες να ακολουθούν με 130 λεπτά. Ο μέσος όρος ημερήσιας χρήσης του Διαδικτύου αυξάνεται στις μικρότερες ηλικίες, καθώς οι νέοι ηλικίας 18-24 ετών “σερφάρουν” 174 λεπτά ημερησίως και εκείνοι ηλικίας 13-17 ετών, 155 λεπτά. Αυξανόμενη βαίνει η χρήση του Διαδικτύου και από τις μεγαλύτερες ηλικίες, με το μέσο χρόνο παραμονής στο Internet να διαμορφώνεται στα 96 λεπτά για την ηλικιακή ομάδα 65-74 ετών και τα 102 λεπτά για τις ηλικίες 55-64.


Πηγή: Έρευνα Web ID, Focus Bari

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας Web ID της Focus Bari, η οποία διενεργήθηκε σε δείγμα 12.000 ατόμων, ηλικίας 13-74 ετών, το διάστημα Ιουνίου - Οκτωβρίου 2014, η διείσδυση του Διαδικτύου έχει, πλέον, φθάσει στο 69,8% του πληθυσμού. Ειδικά στις νεαρές ηλικίες, η χρήση εκτοξεύεται, αφού οι νέοι ηλικίας 13-17 ετών χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο σε ποσοστό 97,3%, ενώ στις ηλικίες 18-24 το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται σε 95,2%.

Δυναμική παρουσία, στον παγκόσμιο ιστό, έχουν και οι μεγαλύτερες ηλικίες, καθώς η διείσδυση στις ηλικίες 65-74 ετών φθάνει, πλέον, το 16,3%, ενώ στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών είναι 41,8%.


Πηγή: Έρευνα Web ID, Focus Bari

Και τα παιδιά

Δεύτερη φύση τείνει να γίνει για τα παιδιά, στην Ελλάδα, η χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών, καθώς ήδη σχεδόν 2 στα 10 παιδιά ηλικίας 7 έως 12 ετών έχουν κινητό τηλέφωνο. Συγκεκριμένα, το 18,8% των αγοριών και το 19,3% των κοριτσιών ηλικίας 7-12 ετών έχει κινητό τηλέφωνο, ενώ στην κατηγορία 7-9 ετών τα ποσοστά χρήσης είναι 3,5% στα αγόρια και 7% στα κορίτσια, ενώ σε εκείνη των 10-12 ετών είναι 34% στα αγόρια και 31,6% στα κορίτσια.

Σε ό,τι αφορά στη χρήση προσωπικού υπολογιστή, στις ηλικίες 7-12 ετών, η διείσδυση είναι 89,8%, με τη χρήση του Internet να αντιστοιχεί στο 80,6%.

On-line αγορές
Σύμφωνα με την έρευνα της Focus Bari σημαντική είναι η εξοικείωση των Ελλήνων με τις online αγορές, καθώς το 23,7% επιλέγει να κάνει τις αγορές του μέσω Διαδικτύου, με τα σχετικά ποσοστά να είναι υψηλότερα για τους άνδρες (28,4%) σε σχέση με τις γυναίκες (19%). Σύμφωνα με τη Web ID, τους τελευταίους 6 μήνες, ο μέσος όρος των on-line αγορών ήταν 5,3, με το μέσο όρο της δαπάνης να φθάνει στα €469.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

17

Έρευνα για τη βιομηχανία Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών 2019/ 2020

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ