Έρευνες - Μελέτες

Τις φορητές συσκευές επιλέγουν, για σύνδεση στο Διαδίκτυο, οι Έλληνες

technologyproducts

Στροφή προς τις φορητές συσκευές για τη σύνδεση τους στο Διαδίκτυο κάνουν οι Έλληνες χρήστες. Οι συσκευές πρόσβασης, που χρησιμοποιούνται, πλέον, είναι ο φορητός υπολογιστής (41,2%), το κινητό τηλέφωνο (31,3%), ο σταθερός υπολογιστής (30,7%) και το tablet με 9%.


Πηγή: Έρευνα Web ID, Focus Bari

“Σερφάρουν”, περισσότερες από 2 ώρες την ημέρα, οι Έλληνες χρήστες του InternetΣτο μεταξύ, οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου “σερφάρουν” περισσότερες από 2 ώρες την ημέρα, με το μέσο όρο χρήσης του Internet στη χώρα μας να είναι τα 136 λεπτά. Οι άνδρες αφιερώνουν στην on-line περιήγηση 142 λεπτά, με τις γυναίκες να ακολουθούν με 130 λεπτά. Ο μέσος όρος ημερήσιας χρήσης του Διαδικτύου αυξάνεται στις μικρότερες ηλικίες, καθώς οι νέοι ηλικίας 18-24 ετών “σερφάρουν” 174 λεπτά ημερησίως και εκείνοι ηλικίας 13-17 ετών, 155 λεπτά. Αυξανόμενη βαίνει η χρήση του Διαδικτύου και από τις μεγαλύτερες ηλικίες, με το μέσο χρόνο παραμονής στο Internet να διαμορφώνεται στα 96 λεπτά για την ηλικιακή ομάδα 65-74 ετών και τα 102 λεπτά για τις ηλικίες 55-64.


Πηγή: Έρευνα Web ID, Focus Bari

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας Web ID της Focus Bari, η οποία διενεργήθηκε σε δείγμα 12.000 ατόμων, ηλικίας 13-74 ετών, το διάστημα Ιουνίου - Οκτωβρίου 2014, η διείσδυση του Διαδικτύου έχει, πλέον, φθάσει στο 69,8% του πληθυσμού. Ειδικά στις νεαρές ηλικίες, η χρήση εκτοξεύεται, αφού οι νέοι ηλικίας 13-17 ετών χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο σε ποσοστό 97,3%, ενώ στις ηλικίες 18-24 το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται σε 95,2%.

Δυναμική παρουσία, στον παγκόσμιο ιστό, έχουν και οι μεγαλύτερες ηλικίες, καθώς η διείσδυση στις ηλικίες 65-74 ετών φθάνει, πλέον, το 16,3%, ενώ στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών είναι 41,8%.


Πηγή: Έρευνα Web ID, Focus Bari

Και τα παιδιά

Δεύτερη φύση τείνει να γίνει για τα παιδιά, στην Ελλάδα, η χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών, καθώς ήδη σχεδόν 2 στα 10 παιδιά ηλικίας 7 έως 12 ετών έχουν κινητό τηλέφωνο. Συγκεκριμένα, το 18,8% των αγοριών και το 19,3% των κοριτσιών ηλικίας 7-12 ετών έχει κινητό τηλέφωνο, ενώ στην κατηγορία 7-9 ετών τα ποσοστά χρήσης είναι 3,5% στα αγόρια και 7% στα κορίτσια, ενώ σε εκείνη των 10-12 ετών είναι 34% στα αγόρια και 31,6% στα κορίτσια.

Σε ό,τι αφορά στη χρήση προσωπικού υπολογιστή, στις ηλικίες 7-12 ετών, η διείσδυση είναι 89,8%, με τη χρήση του Internet να αντιστοιχεί στο 80,6%.

On-line αγορές
Σύμφωνα με την έρευνα της Focus Bari σημαντική είναι η εξοικείωση των Ελλήνων με τις online αγορές, καθώς το 23,7% επιλέγει να κάνει τις αγορές του μέσω Διαδικτύου, με τα σχετικά ποσοστά να είναι υψηλότερα για τους άνδρες (28,4%) σε σχέση με τις γυναίκες (19%). Σύμφωνα με τη Web ID, τους τελευταίους 6 μήνες, ο μέσος όρος των on-line αγορών ήταν 5,3, με το μέσο όρο της δαπάνης να φθάνει στα €469.