Νέα αύξηση των χρηστών πέτυχε το 3ο τρίμηνο του 2017 το Facebook

Έρευνες - Μελέτες

03 Νοεμβρίου 2017

Όλα τα ρεκόρ καταρρίπτει - και μάλιστα το ένα μετά το άλλο - η δημοφιλής ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης Facebook. Στα τέλη του 3ου τριμήνου του 2017, το μέσον αριθμούσε 2,07 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες (σ.σ. όσοι χρησιμοποιούν το του Facebook τουλάχιστον μια φορά εντός του μήνα). Πρόκειται για αριθμό αυξημένο κατά 16% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Κατά 16% αυξήθηκε, παγκοσμίως, ο αριθμός των πολιτών που διαθέτουν λογαριασμό στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσηςΗ αύξηση δεν αφορά μόνο τον αριθμό των χρηστών, αλλά συνοδεύτηκε και από άνοδο των οικονομικών μεγεθών του Facebook. Αναλυτικά, τα κέρδη του δημοφιλούς μέσου, το 3ο τρίμηνο του 2017, έφθασαν στα $4,71 δις, αυξημένα κατά 79% έναντι του αντίστοιχου περυσινού τριμήνου. 

Μάλιστα, η συγκεκριμένη επίδοση υπερέβη τις προβλέψεις των αναλυτών και τις προσδοκίες των επενδυτών, γεγονός που αποτυπώθηκε και στην πορεία της μετοχής του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου στο αμερικανικό χρηματιστήριο, η οποία άγγιξε το επίπεδο ρεκόρ των $183.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ του το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, οι μετοχές του Facebook έχουν αυξηθεί σχεδόν 60% στη διάρκεια του τρέχοντος έτους.

Εκτός από την ψήφο εμπιστοσύνης του επενδυτικού κοινού, που κινείται στο περιβάλλον του Χρηματιστηρίου, το Facebook καταφέρνει να διατηρεί τη στήριξη διαφημιστών και διαφημιζόμενων, οι οποίοι συνεχίζουν να αγοράζουν online διαφημίσεις και μάλιστα, με αυξανόμενο ρυθμό. 

Διαφημιστικά έσοδα
Για του λόγου το αληθές, τα έσοδα του Facebook έφθασαν τα $10,33 δις στο 3 τρίμηνο, καταγράφοντας σημαντική άνοδο κατά 47% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016. Να σημειωθεί ότι σχεδόν το σύνολο των εσόδων της δημοφιλούς ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης προέρχεται από διαφημίσεις.

Συγκεκριμένα, τα έσοδα από διαφημίσεις κατά το 3ο τρίμηνο του 2017 αυξήθηκαν κατά 49% στα $10,14 δις. Εξ αυτών, η μερίδα του λέοντος και ειδικότερα το 88%, αφορούσε διαφημίσεις σε φορητές συσκευές, όλο και συχνότερα με τη μορφή βίντεο. Όπως σημειώνει στο δημοσίευμα του το Reuters, η πορεία των διαφημιστικών εσόδων, κατά το 3ο τρίμηνο του 2017, ήρθε να δώσει συνέχεια σε μια εξίσου ανοδική πορεία τα προηγούμενα τρίμηνα: τα διαφημιστικά έσοδα ενισχύθηκαν κατά 47% στο 2ο τρίμηνο του 2017 και κατά 51% το 1ο.

Μάλιστα, εξίσου σημαντικό για την οικονομική ευρωστία του μέσου είναι ότι η αύξηση των διαφημιστικών εσόδων συνοδεύεται από την άνοδο της μέσης τιμής της διαφήμισης, η οποία έχει αυξηθεί κατά 35% μέσα σε ένα έτος.

“Η κοινότητά μας, συνεχίζει να μεγαλώνει και οι δουλειές μας τα πάνε καλά. Αλλά τίποτε από αυτά δεν έχει σημασία, αν οι υπηρεσίες μας χρησιμοποιούνται με τρόπους που δεν φέρνουν τους ανθρώπους κοντά. Το εννοούμε σοβαρά, όταν λέμε ότι θα αποτρέψουμε τις καταχρήσεις στις πλατφόρμες μας. Επενδύουμε τόσο πολύ στην ασφάλεια, που αυτό θα έχει επίπτωση στη μελλοντική κερδοφορία μας. Η προστασία της κοινότητας μας είναι πιο σημαντική από τη μεγιστοποίηση των κερδών μας”, δήλωσε ο επικεφαλής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

17

Έρευνα για τη βιομηχανία Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών 2019/ 2020

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ