Έρευνες - Μελέτες

Μέχρι το 2020, 1,8 δις άτομα θα χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά εισιτήρια

mobileinternet12

Σε ανοδική πορεία βρίσκεται η παγκόσμια αγορά έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων μέσω “έξυπνων” συσκευών. Σύμφωνα με έρευνα της Juniper Research η αγορά έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων μέσω smartphones και wearable συσκευών θα φτάσει τα 14 δις, ήδη από το 2018. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί ποσοστιαία στο 54% της αγοράς, που σχετίζεται με τις συγκοινωνίες, τις εκδηλώσεις και θεάματα, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στα 14 δις η αγορά έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων μέσω “έξυπνων” συσκευών το 2018“Μέχρι πρότινος τα ηλεκτρονικά εισιτήρια έβγαιναν, κυρίως, μέσω υπολογιστή, αλλά η “καταιγίδα των smartphones” φαίνεται να συμπαρασύρει και αυτόν τον τομέα”, αναφέρουν οι αναλυτές της εταιρείας σε σχετικό report τους.

Από την ανάλυση της Juniper Research προκύπτει, εξάλλου, ότι τα ηλεκτρονικά εισιτήρια για μετρό, λεωφορεία και αεροπορικά ταξίδια είναι στις πρώτες θέσεις μεταξύ των εισιτηρίων που εκδίδουν ηλεκτρονικά οι καταναλωτές μέσω smartphones και wearables. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ακολουθούν τα ηλεκτρονικά εισιτήρια για εκδηλώσεις και θεάματα. 

1,8 δις χρήστες
Από την ανάλυση της Juniper Research προκύπτει, εξάλλου, ότι μέχρι το 2020, πάνω από 1,8 δισεκατομμύρια άτομα θα χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά εισιτήρια με περίπου 215 εκατ. να εμπιστεύονται τις ανέπαφες συναλλαγές μέσω NFC για την online έκδοση των εισιτηρίων.

H έρευνα έδειξε, επίσης, ότι σε περιοχές, όπως η Βόρεια Αμερική και η Ασία, τα ηλεκτρονικά εισιτήρια στα smartphones βγαίνουν μέσω ειδικών εφαρμογών και πιστοποίησης μέσω οπτικής αναγνώρισης και QR Codes. Την ίδια στιγμή, στην Ευρώπη υπάρχει η τάση για ανέπαφες συναλλαγές μέσω smartphones ή wearables. 

Τέλος, η ίδια έρευνα έδειξε ότι αν και τα chatbots μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στα ηλεκτρονικά εισιτήρια και να εμπλουτίσουν την εμπειρία των πελατών, ωστόσο, φαίνεται ότι το κοινό δεν τα εμπιστεύεται για να διαχειριστούν οικονομικά στοιχεία, περιορίζοντας τα σχεδόν αποκλειστικά σε πληροφοριακό ρόλο. Ωστόσο, αυτή η εικόνα αναμένεται να αλλάξει σταδιακά τα επόμενα χρόνια, με τους καταναλωτές να εμπιστεύονται όλο και περισσότερο τα chatbots για τη συνολική διαδικασία έκδοσης και πληρωμής των ηλεκτρονικών εισιτηρίων.