Στη Warply η δημιουργία του νέου προγράμματος πιστότητας της ΚΑΥΚΑΣ

Άλλων Επιχειρήσεων/ Φορέων

13 Φεβρουαρίου 2017

Στη Warply ανέθεσε η ΚΑΥΚΑΣ – μετά από κλειστό spec – το σχεδιασμό και τη δημιουργία του συνολικού προγράμματος πιστότητας και επιβράβευσης πελατών της εταιρείας. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Warply ανέλαβε τη στρατηγική σχεδίαση καθώς και την τεχνική υλοποίηση και υποστήριξή του προγράμματος, που θα έχει σαν βασικό κανάλι το mobile, με τη δημιουργία μιας πρωτοποριακής εφαρμογής loyalty.

Όλα τα properties του προγράμματος, θα συνδέονται με τo Warply Engage Marketing Cloud, που προσφέρει λειτουργίες loyalty και couponing, CRM και omnichannel analytics σε πραγματικό χρόνο, push notifications και email campaigns με στόχευση σε κοινά βάσει συμπεριφοράς και τοποθεσίας χρήστη, δυνατότητα για ψηφιακές πληρωμές, κα.

Στόχος του νέου προγράμματος, είναι η ενίσχυση της πιστότητας των πελατών της εταιρείας ΚΑΥΚΑΣ καθώς και η επιβράβευσή τους για τη συνολική προτίμησή τους στις υπηρεσίες και τα προϊόντα της εταιρείας, παράλληλα ενισχύοντας το τεχνολογικό προφίλ της ΚΑΥΚΑΣ, μέσα από τις νέες και καινοτόμες υπηρεσίες. 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ