Νέα Μελών ΣΕΠΕ

Cyta Ελλάδος: Άλλη μία διεθνής αναγνώριση για την Εξυπηρέτηση Πελατών

cyta

Άλλο ένα βήμα Επιχειρηματικής Αριστείας έκανε η θυγατρική της Cyta στην Ελλάδα, μετά την πρόσφατη πιστοποίηση της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών της, με τη «Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία – Committed to Excellence – 2 star» του διεθνούς Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM. Μετά από την εξέλιξη αυτή, η Cyta Ελλάδος είναι ο μοναδικός παροχέας τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα με τη συγκεκριμένη πιστοποίηση. Το πιστοποιητικό απονεμήθηκε στο πλαίσιο της Μεγάλης Γιορτής της Επιχειρηματικής Αριστείας «ΑΡΙΣΤΕΙΑ 2015» που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), την Τρίτη 24 Νοεμβρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο 


«Γ. Κοντογεώργης», στην παρουσία υψηλόβαθμων στελεχών επιχειρήσεων και μελών θεσμικών φορέων. 


Ο κ. Γιώργος Αθηαινίτης, Βοηθός Γενικός Διευθυντής της εταιρείας και Διευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών, είπε ότι αυτή η διεθνής διάκριση είναι η απόδειξη ότι η Cyta Ελλάδος παραμένει αφοσιωμένη και αποτελεσματική στην πελατοκεντρική της φιλοσοφία, συνυφασμένη πάντα με την ποιότητα. Είπε επίσης, ότι  ένα τόσο πολύτιμο εργαλείο, όπως το EFQM, θα συμβάλει στην επίτευξη του στόχου για διαρκή βελτίωση.

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη αναγνώριση ακολουθεί χρονικά την εξίσου σημαντική, διεθνή πιστοποίηση της εταιρείας με το ευρωπαϊκό πρότυποΕΝ 15838:2009 Customer Contact Centers (Nr. S 000288), για τη λειτουργία των κέντρων τηλεξυπηρέτησής της, κάνοντας την εταιρεία να ξεχωρίζει και εδώ, ως μοναδική, σε Κύπρο και Ελλάδα. Η νέα αυτή επιτυχία αποτελεί συνέχεια σχετικής διάκρισης που πέτυχε η  Cyta Κύπρου, όταν το 2008 είχε εξασφαλίσει 5 αστέρια στο διαγωνισμό για το Ευρωπαϊκό Βραβείο Ποιότητας,  την ανώτερη βαθμίδα αξιολόγησης του διεθνούς Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM.

Όλα τα παραπάνω, επιβεβαιώνουν, μέσω διεθνών και ευρέως αναγνωρισμένων προτύπων, την αφοσίωση της Cyta στην Ποιότητα και στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη, καθώς και την έμπρακτη προσήλωσή της για συνεχή εξέλιξη και ανάπτυξη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ