Άλλων Επιχειρήσεων/ Φορέων

Ο GS1 χρησιμοποιεί το Google Glass για να παρουσιάσει στο Mobile World Congress την τελευταία καινοτομία στο barcode scanning μέσω mobile συσκευών

Κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου συνεδρίου του κλάδου τεχνολογίας που αφορά σε κινητές συσκευές, Mobile World Congress, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Βαρκελώνη,  ο GS1 ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τις δυνατότητες του barcode scanning ώστε να εξελίξει τις mobile συσκευές που χρησιμοποιούν την ευρέως διαδεδομένη πλατφόρμα Google Glass

Αυτή η καινοτόμος τεχνολογία, η πρώτη στην Ευρώπη που χρησιμοποιεί το Google Glass, έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Open Mobile Alliance (OMA) και το Icare, το Ελβετικό Ινστιτούτο Ερευνών. Όταν ένα barcode που βρίσκεται πάνω στη συσκευασία του προϊόντος σκανάρεται χρησιμοποιώντας το Google Glass, ο καταναλωτής λαμβάνει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν, όπως θρεπτικά συστατικά και συνταγές, οι οποίες μπορούν στη συνέχεια να προσαρμοστούν στις προσωπικές προτιμήσεις, να παρέχουν ειδικές προσφορές, να εμφανίσουν σχόλια άλλων καταναλωτών, ακόμα και να αποστείλουν πληροφορίες σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. 

Ο GS1, o Διεθνής Οργανισμός Προτύπων της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, διαχειρίζεται το σύστημα των barcodes που χρησιμοποιούνται από 2.500.000 εταιρείες και αφορούν σε δισεκατομμύρια προϊόντα σε όλο τον κόσμο. Ο GS1 έχει αναπτύξει μια σειρά από υπηρεσίες data sharing ώστε να δώσει τη δυνατότητα στους προμηθευτές και λιανέμπορους να παρέχουν ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα τους μέσω των νέων ψηφιακών τεχνολογιών. Οι υπηρεσίες αυτές παρέχουν στους προγραμματιστές εφαρμογών και στην ευρύτερη βιομηχανία των mobile συσκευών πρόσβαση στα αξιόπιστα δεδομένα που χρειάζονται, ώστε καινοτομίες όπως το Google Glass, να γίνουν πραγματικότητα για τους καταναλωτές.

 «Καθώς η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει συνεχώς και η αναζήτηση πληροφοριών είναι συνεχής, η επόμενη γενιά για barcode scanning θα αποτελέσει το βασικό μέσο για τους καταναλωτές ώστε να είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα. Παράλληλα, αποτελεί ένα τρόπο επικοινωνίας των ΜΜΕ, ώστε να καταφέρουν να εμπλέξουν τους χρήστες σε διάφορες ενημερωτικές και προωθητικές ενέργειες. Η παρουσίαση μας με το Google Glass αποτελεί ένα καινοτόμο μέσο για το λιανεμπόριο, τους κατασκευαστές και τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας για να γνωρίσουν το μέλλον και τον τρόπο με τον οποίο θα ανταλλάσσονται οι πληροφορίες μέσω mobile συσκευών. Αν μπορέσουμε να εμπνεύσουμε το οικοσύστημα mobile συσκευών ώστε να δει τις δυνατότητες που υπάρχουν και αφορούν στην εφαρμογή των προδιαγραφών που αναπτύσσουμε, τότε αυτό θα είναι μια συναρπαστική πρόταση για όλους τους καταναλωτές. Θα θέλαμε στο μέλλον όλα αυτά να αποτελούν στοιχεία μιας ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης για όλες τις συσκευές σε Android και IOS περιβάλλον», δήλωσε ο Malcolm Bowden, Chairman of Global Solutions, GS1. 

Ο GS1 και η Open Mobile Alliance (OMA), ένας  από τους κορυφαίους οργανισμούς για πρότυπα mobile, συνεργάζονται από το 2011 ώστε να εντάξουν απευθείας στις mobile συσκευές τις προδιαγραφές για barcode scanning. Οι δύο οργανισμοί δημιουργούν προδιαγραφές με βάση τα υπάρχοντα πρότυπα,  τα οποία οι κατασκευαστές mobile συσκευών θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν αργότερα μέσα στο τρέχον έτος. Αυτό θα καταστήσει ευκολότερη, για τους προγραμματιστές, την ενσωμάτωση όλων των προηγμένων χαρακτηριστικών των εφαρμογών που δημιουργούν και αφορούν στο barcode scanning και τη συνδεσή τους με αξιόπιστες πληροφορίες για το εκάστοτε προϊόν. 

«Τα πρότυπα του GS1 και της Open Mobile Alliance (OMA) αποτελούν κρίσιμο σημείο για την υλοποίηση του οράματος ενός καταναλωτή που είναι απευθείας συνδεδεμένος με τις τεχνολογίες του μέλλοντος και του οποίου οι καταναλωτικές συνήθειες και η χρήση του προϊόντος είναι συνυφασμένες με αξιόπιστες πληροφορίες και υπηρεσίες», δήλωσε ο Gary K. Jones, Chairman of the OMA Board. «Εξαιτίας της τεχνογνωσίας μας στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας,  έχουμε τη δυνατότητα να συνεργαζομαστε με τον GS1, ώστε να αναπτύξουμε προδιαγραφές που θα επιτρέψουν σημαντικές  καινοτομίες στο mobile Com και τη διαφήμιση στην βιομηχανία κινητών. Μια νέα γενιά εφαρμογών που κατανοούν τις ανάγκες τους και που εν’ τέλει, θα λειτουργήσουν προς όφελος όλων των καταναλωτών».