Yellowday του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς με τους ICAP Management Consultants

Άλλων Επιχειρήσεων/ Φορέων

20 Ιανουαρίου 2015

Η ICAP συνδυάζοντας Συμβουλευτικές υπηρεσίες Customer Strategy & Loyalty με τις κορυφαίες τεχνολογικές πλατφόρμες στο είδος τους TALOS της εταιρίας ICON Platforms και Sitecore και σχετικές υπηρεσίες της ICON Platforms και Linakis Digital αντίστοιχα, σχεδίασε, υλοποίησε και έθεσε σε λειτουργία την τεχνολογική πλατφόρμα και υπηρεσίες υποστήριξης της υπηρεσίας yellowday. Με βάση τις προδιαγραφές της Ομάδας User Experience, Loyalty & Digital Marketing, με την υποστήριξη άλλων ομάδων του Retail Banking της τράπεζας (Piraeus Direct Services, Πωλήσεις, Κάρτες κ.λπ.) καθώς και σε στενή συνεργασία με το Marketing & Communications και την Πληροφορική της τράπεζας, σχεδιάστηκε μία υπερσύγχρονη digital υπηρεσία που αποτελεί ένα μέρος της συνολικής στρατηγικής του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς προς την  κατεύθυνση ανάπτυξης μιας πραγματικής Bank-Wide, Customer Loyalty πολιτικής.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία εφαρμόζοντας πρωτοποριακές και μοντέρνες μεθόδους customer engagement & motivation όπως το Gamification παρέχει μία μοναδική εμπειρία σε όλα τα ψηφιακά κανάλια επαφής των πελατών του Ομίλου της τράπεζας Πειραιώς προσπαθώντας στον κατάλληλο τόπο και χρόνο και με αξιοποίηση του mobility να καλύψει με υπηρεσίες και προϊόντα τις πραγματικές ανάγκες όσων έρχονται σε επαφή με την υπηρεσία yellowday. Οι προτάσεις είναι highly personalized και κάθε πελάτης αλλά και μη πελάτης της Τράπεζας μπορεί να βρει εξαιρετικές προσφορές «που θα κάνουν την μέρα τους μία ξεχωριστή εμπειρία».  Η λύση που υλοποιήθηκε αποτελεί μέρος του Customer Strategy Solutions & Services Portfolio της ICAP Management Consultants (www.icapconsultants.com) που ως στόχο έχει να υποστηρίζει τους πελάτες της να παρέχουν εξαιρετικές υπηρεσίες και να αυξήσουν την ικανοποίηση υφιστάμενων πελατών, να αυξάνουν τους πελάτες και πωλήσεις τους καθώς και την χρήση συγκεκριμένων προϊόντων και υπηρεσιών μιας επιχείρησης.

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για την συνεργασία με τον Όμιλο της Τράπεζας Πειραιώς για την ανάπτυξη μιας πρωτοποριακής και μοντέρνας υπηρεσίας όπως το yellowday. Η εξαιρετική συνεργασία με τους ανθρώπους της Τράπεζας και τους συνεργάτες μας δεν μπορούσε να μην είχε και ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Και εμείς όπως και η Τράπεζα πιστεύουμε ότι η τεχνολογία μας παρέχει την δυνατότητα να έρθουμε πιο κοντά στον τελικό καταναλωτή / πελάτη και στις ανάγκες του και να κτίσουμε μία πραγματική σχέση εμπιστοσύνης» ανέφερε ο Απόστολος Τσούμπρης, Εκτελεστικός Διευθυντής Management Consulting Ιδιωτικού τομέα της ICAP Group.

H ICAP Group, με 1.300 εργαζομένους, είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Διαθέτει γραφεία σε 5 ελληνικές πόλεις, και ισχυρή παρουσία σε 6 ακόμη χώρες της Νοτιοανατολική Ευρώπης. Η ICAP Group, μετά την εξαγορά της από το SEEF Fund της Global Finance, της μεγαλύτερης εταιρείας ιδιωτικών κεφαλαίων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, εξελίσσεται ταχέως σε έναν πολυσχιδή οργανισμό, παρέχοντας ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 μεγάλες κατηγορίες: Credit Risk Services, Marketing Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions. 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ