Τα πολιτικά γεγονότα κυριάρχησαν στις αναζητήσεις των Ελλήνων στο Google, το 2015

Νέα

17 Δεκεμβρίου 2015

Τα πολιτικά γεγονότα και ειδικότερα εκλογές και Δημοψήφισμα, εξελίξεις στην οικονομία, όπως τα capital controls, αλλά και αθλητικές διοργανώσεις και συγκεκριμένα το Ευρωμπάσκετ, βρέθηκαν το 2015 στην κορυφή των ταχύτερα αυξανόμενων αναζητήσεων μεταξύ των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης Google. Οι ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις στην Ελλάδα, σύμφωνα με το ετήσιο “This Year in Search για το 2015” της Google, περιλαμβάνουν μία πληθώρα θεμάτων από αθλητικά γεγονότα (Ευρωμπάσκετ 2015) μέχρι μουσική (eurovision 2015), πολιτική (Εκλογές 2015, Δημοψήφισμα, Βαρουφάκης, Σύριζα) και ταινίες (Fifty Shades of Grey).

Ιδιαίτερα ψηλά στις αναζητήσεις των Ελλήνων, φέτος, οι όροι “Εκλογές 2015” και “Δημοψήφισμα” - Year in Search: Οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις στο Google, για το 2015Στην υψηλότερη θέση των ταχύτερα αυξανόμενων αναζητήσεων στην Ελλάδα για το 2015, τοποθετείται ο όρος “Eurobasket 2015” και ακολουθούν: “Eurovision 2015”, “Εκλογές 2015”, “Fifty Shades of Grey”, “Δημοψήφισμα”, “Βαρουφάκης”, “iphone 6s”, “Σύριζα”, “ΕΝΦΙΑ 2015” και “Αμφίπολη”.

Το “This Year in Search” της Google αποτελεί μια ματιά στο έτος που πέρασε, μέσα από την προοπτική και τα ενδιαφέροντα των Ελλήνων χρηστών. Στο ετήσιο “Year in Search”, η Google προβάλλει τα θέματα, τα μέρη και τις στιγμές, που τράβηξαν την προσοχή του κόσμου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους στη μηχανή αναζήτησης.

Τα αποτελέσματα αφορούν στις ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις φέτος και αποκρυσταλλώνουν τα όσα απασχόλησαν τους Έλληνες, αλλά και τις τελευταίες τάσεις σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές αναζητήσεις τους, βασισμένα στη διερεύνηση και ανάλυση των δισεκατομμυρίων ερωτημάτων, που γίνονται μέσω της Google κάθε χρόνο. Οι κατηγορίες αφορούν από τις ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις μέχρι την επικαιρότητα, από τις διακοπές στην Ελλάδα μέχρι τους ταξιδιωτικούς προορισμούς στο εξωτερικό, από ταινίες που οι Έλληνες αγάπησαν περισσότερο μέχρι ερωτήματα για το “πώς να” και εισιτήρια για εκδηλώσεις που οι Έλληνες παρακολούθησαν. “Κοιτάζουμε τις ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις, τις αναζητήσεις που είχαν τη μεγαλύτερη κινητικότητα το 2015 σε σύγκριση με το 2014, προκειμένου να ξεχωρίσουμε τις στιγμές που είχαν σημασία για τους Έλληνες, αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο”, αναφέρει η Google.

Αναζητήσεις
Σύμφωνα με τη Google, στις αναζητήσεις των Ελλήνων σε θέματα επικαιρότητας κυριάρχησαν οι όροι: “Εκλογές 2015”, “Δημοψήφισμα”, “Charlie hebdo”, “ISIS”, “Παρίσι τρομοκρατικό χτύπημα”, “Grexit”, “Nepal earthquake”, “Capital controls”, “Ανασχηματισμός” και “Συμφωνία”.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Google, στις κορυφαίες αναζητήσεις των Ελλήνων με θέμα τις διακοπές κυριάρχησαν οι όροι: “Αίγινα”, “Μεσσηνία”, “Κυκλάδες”, “Κεφαλλονιά”, “Νότια Κρήτη”, “Αλόννησος”, “Χαλκιδική”, “Πάργα”, “Πελοπόννησος” και “Λευκάδα”.

Στις αναζητήσεις, που αφορούσαν ταξίδια στο εξωτερικό, κυριάρχησαν οι όροι: “Παρίσι”, “Ντουμπάι”, “Λονδίνο”, “Κωνσταντινούπολη”, “Πράγα”, “Κούβα”, “Ελβετία”, “Μόσχα”, “Κίνα” και “Θιβέτ”.

Όσον αφορά τις ταινίες, που οι Έλληνες αγάπησαν περισσότερο, τις πρώτες τρεις θέσεις καταλαμβάνουν το “Fifty Shades of Grey”, το “Birdman” και το “Spectre”. 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

17

Έρευνα για τη βιομηχανία Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών 2019/ 2020

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ