Νέα

Ξεπέρασαν το 1,55 δις οι χρήστες του Facebook το Σεπτέμβριο

facebook-tablet

Άλλο ένα προσωπικό του ρεκόρ κατέρριψε το Facebook, με τους χρήστες, που ήταν συνδεδεμένοι στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης στα τέλη Σεπτεμβρίου, να υπερβαίνουν το 1,55 δις. Μάλιστα, η κοινότητα των χρηστών του Facebook διευρύνθηκε το 3ο τρίμηνο του 2015 κατά 14% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Μόνο το τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου, το Facebook κέρδισε 60 εκατ. νέους ενεργούς χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Από τα συνολικά έσοδα των $4,5 δις, που ανακοίνωσε χθες η εταιρεία, τα $ 4,3 δις προέρχονται από διαφημίσειςΤη δημοτικότητα της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης υπογραμμίζει η διαπίστωση ότι, εκ του συνόλου των χρηστών, 1,39 δις άτομα συνδέονται από οπουδήποτε κι εάν βρίσκονται, μέσω φορητών συσκευών. Από αυτούς, τα 894 εκατ. είναι καθημερινοί χρήστες της ιστοσελίδας μέσω mobile συσκευών, αριθμός αυξημένος κατά 27% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν χθες, ήδη, το Facebook έχει 8 δις παρακολουθήσεις σε ημερήσια βάση από 500 εκατ. ανθρώπους έναντι 4 δις τον Απρίλιο. Στα όντως εντυπωσιακά μεγέθη, που παρουσίασε χθες το Facebook, εκείνο που εξακολουθεί να προσελκύει το ενδιαφέρον των επενδυτών είναι η πορεία των εσόδων από διαφημίσεις. Από τα συνολικά έσοδα των $4,5 δις, που ανακοίνωσε χθες η εταιρεία, έναντι $3,2 δις πέρυσι (αύξηση 41%), σχεδόν το σύνολο και συγκεκριμένα τα $4,3 δις προέρχονται από διαφημίσεις (το 78% σε κινητές συσκευές έναντι 66% το 2014).

Όπως σχολιάζουν οι διεθνείς αναλυτές, τα έσοδα από διαφημίσεις και αυτό το τρίμηνο επιβεβαιώνουν το ρόλο της εταιρείας ως κορυφαίας  - εν δυνάμει - διαφημιστικής δύναμης της διεθνούς αγοράς. Μάλιστα, οι ίδιοι εκτιμούν ότι το Facebook θα συνεχίσει να διευρύνει τα διαφημιστικά έσοδα, με “όχημα” το Instagram και το Whatsapp.

Παγκόσμια θέση
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, το Facebook εισέπραξε το 8% των παγκόσμιων εσόδων από ψηφιακές διαφημίσεις το 2014, ποσοστό που αναμένεται να πλησιάσει το 10% φέτος. Στις κινητές συσκευές, το παγκόσμιο μερίδιο των εσόδων του Facebook στις ψηφιακές διαφημίσεις αναμένεται να φθάσει το 17,4% σε μια αγορά με τζίρο περίπου 72 δις.

Aν και το Facebook δεν δημοσιοποίησε τα έσοδα του Instagram, οι αναλυτές εκτιμούν ότι το δημοφιλές app θα εισφέρει περί τα $595 εκατ. από mobile διαφημίσεις.

Περί δεδομένων
Στην Ευρώπη, αυτήν την περίοδο, το Facebook βρίσκεται, πάντως,  στην επικαιρότητα λόγω των αναταράξεων που προκαλεί στην ιστοσελίδα, η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου να ακυρώσει τη συμφωνία Safe Harbour, που επέτρεπε την ελεύθερη μεταφορά δεδομένων μεταξύ Ε.Ε. - ΗΠΑ. Μετά από την απόφαση - ορόσημο του Δικαστηρίου, το Ανώτατο Δικαστήριο της Ιρλανδίας διέταξε τη διενέργεια έρευνας για τη μεταφορά μέσω Facebook δεδομένων χρηστών από την Ε.Ε. στις ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει ότι τα προσωπικά ιδιωτικά στοιχεία προστατεύονται κατάλληλα.

Το δικαστήριο διέταξε τον Ιρλανδό Επίτροπο Προστασίας Δεδομένων να διενεργήσει την έρευνα, καθώς -μετά από την ακύρωση της συμφωνίας Safe Harbour και όπως προβλέπει η νομοθεσία περί προστασίας των δεδομένων της Ε.Ε. - οι εταιρείες, πλέον, δεν μπορούν να μεταφέρουν προσωπικά δεδομένα Ευρωπαίων πολιτών σε χώρες εκτός Ένωσης, που δεν διαθέτουν επαρκώς ασφαλισμένα συστήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ