Εργαλείο για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού το Google Street View

Νέα

06 Ιουνίου 2014





Σε εργαλείο στήριξης του ελληνικού τουρισμού και πολιτισμού φιλοδοξεί να μετατρέψει η Ελλάδα τη διαδικτυακή υπηρεσία Google Street View, η οποία από χθες είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας. Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες του Ίντερνετ ανά τον κόσμο την τρισδιάστατη εικονική περιήγηση στους δρόμους της Ελλάδας, με τη χώρα μας να γίνεται η 56η διεθνώς, όπου διατίθεται πλέον το Google Street View (η πρώτη χώρα ήταν οι ΗΠΑ). Η υπηρεσία, που εμπλουτίζει τους ψηφιακούς χάρτες της Google, καθιστά εφικτή στους χρήστες του διαδικτύου την τρισδιάστατη εικονική περιήγηση στους δρόμους της Ελλάδας, σε χώρους πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος, αλλά και στο εσωτερικό κάθε είδους ιδιωτικών επιχειρήσεων, με εικόνες από κάμερες λήψης 360 μοιρών.

Ο εικονικός περίπατος στην Ελλάδα αποκαλύπτει όλες τις μεγάλες ελληνικές πόλεις, μνημεία με πολιτιστική και ιστορική σημασία, τοπία σπουδαίας φυσικής ομορφιάς, καθώς και σειρά δημοφιλών τουριστικών προορισμών. Μάλιστα, την υπηρεσία, στην οποία οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση μέσω υπολογιστή, tablet ή κινητού, προτίθεται να αξιοποιήσει το υπουργείο Πολιτισμού, όπως ανακοίνωσε χθες ο υπουργός, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, σε χαιρετισμό κατά την παρουσίαση της υπηρεσίας σε εκδήλωση της Google Ελλάς. Προφανής στόχος είναι η προβολή των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων της χώρας, με τη σχετική συμφωνία μεταξύ υπουργείου Πολιτισμού και Google να αναμένεται πολύ σύντομα.

Προνόμια για τους χρήστες
Η υπηρεσία Google Street View (www.google.gr/streetview) θα παρέχεται δωρεάν τόσο σε δημόσιους φορείς, όσο και ιδιώτες. Ειδικά για τις επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού, η εφαρμογή αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία προώθησης και έλξης τουριστών από όλο τον κόσμο, οι οποίοι εξάλλου επιλέγουν τις διακοπές τους κυρίως ηλεκτρονικά. Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να δουν εκ των προτέρων το ξενοδοχείο τους, και να αποκτήσουν έτσι μια ρεαλιστική αίσθηση για τις περιοχές στις οποίες πρόκειται να ταξιδέψουν.

Οι επιχειρήσεις μπορούν, επιπλέον, σύμφωνα με τη Google,  να επωφεληθούν από την τεχνολογία Street View με το να ενσωματώνουν τους Χάρτες της Google στην ιστοσελίδα τους δωρεάν. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι διοργανωτές εκδηλώσεων θα έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν τοποθεσίες, εστιατόρια, ξενοδοχεία και μουσεία, ενώ οι μεσίτες γλιτώνουν χρόνο, όχι μόνο με το να εξερευνούν εύκολα τα ακίνητα που τους ενδιαφέρουν, αλλά και να αξιολογούν προκαταβολικά τους περιβάλλοντες χώρους, κάτι που θα καθιστά ιδιαίτερα αποτελεσματική την επιλογή ακινήτου. Όπως αναφέρθηκε χθες, η εμπειρία άλλων χωρών έχει ήδη δείξει ότι, χάρη στη νέα διαδραστική υπηρεσία, έχει αυξηθεί η τουριστική κίνηση. 

Προστασία δεδομένων
Η Google διευκρίνισε χθες ότι, δίνοντας απόλυτη προτεραιότητα στην προστασία του απορρήτου και της ανωνυμίας και συνεργαζόμενη με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, το Street View περιέχει αποκλειστικά εικόνες, που είναι - ούτως ή άλλως - ορατές από δημόσιους δρόμους, ενώ χρησιμοποιεί τεχνολογία, που θολώνει τόσο πρόσωπα όσο και πινακίδες κυκλοφορίας. Επιπλέον, όποιος χρήστης το επιθυμεί, μπορεί εύκολα να ζητήσει περαιτέρω θόλωση πατώντας "Αναφορά προβλήματος" κάτω δεξιά στην εικόνα.

Επένδυση στην Ελλάδα
Την εκτίμηση ότι το Google Street View “θα βοηθήσει σε πολλούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, αποτελώντας ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο ιδίως για τους τουρίστες”, μετέφερε χθες ο διευθυντής της Google Ελλάς, κ. Στέφανος Λουκάκος, υπογραμμίζοντας ότι η Google επενδύει στην Ελλάδα.

Επίσης, όπως ανέφερε, η υπηρεσία θα αποβεί πολύ χρήσιμη σε διάφορες ελληνικές επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, εστιατόρια, μεσιτικά γραφεία, γκαλερί), που θα μπορούν πλέον να παρέχουν εικονικές περιηγήσεις στους υποψήφιους πελάτες τους μέσω των χαρτών της Google.

Ο κ. Λουκάκος έκανε γνωστό πως, ήδη, πολλά νησιά (Κρήτη, Μύκονος, Σαντορίνη, Πάτμος, Ιόνια), καθώς και ένα μεγάλο μέρος της ηπειρωτικής Ελλάδας, έχουν καλυφθεί από τη νέα υπηρεσία και η κάλυψη σταδιακά διευρύνεται με νέες φωτογραφήσεις.

O πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, από την πλευρά του, τόνισε ότι “η χώρα χρειάζεται να επενδύει συνεχώς σε καινοτόμες τεχνολογίες και υπηρεσίες οι οποίες ενισχύουν την συνολική εμπειρία των επισκεπτών της. Είμαστε βέβαιοι ότι το Street View θα προσδώσει αξία, ιδιαίτερα στο προϊόν του city break, ενισχύοντας τη διάχυση της πληροφορίας και της ενημέρωσης των επισκεπτών”.

“Σας προσκαλώ να θαυμάσετε μοναδικά αξιοθέατα, όπως η Παλιά Πόλη της Κέρκυρας, ο Λευκός Πύργος στη Θεσσαλονίκη, και η Πύλη του Αδριανού στο κέντρο της Αθήνας. Το ταξίδι μας, όμως, δεν τελειώνει εδώ, καθώς ήδη σχεδιάζουμε να προσθέσουμε περισσότερες τοποθεσίες πολύ σύντομα”, σχολίασε χθες ο Street View Program Manager της Google, κ. Ulf Spitzer.  

© Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας - ΣΕΠΕ, 2008 - 2014

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

17

Έρευνα για τη βιομηχανία Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών 2019/ 2020

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ