3 στους 10 Έλληνες συνδέονται στο ίντερνετ μέσω του κινητού τους τηλεφώνου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus Bari

Έρευνες - Μελέτες

19 Νοεμβρίου 2013



Την ψήφο εμπιστοσύνης των Ελλήνων καταναλωτών συνεχίζει να κερδίζει το κινητό τηλέφωνο ως μέσο σύνδεσης στο διαδίκτυο, καθώς περισσότεροι από 3 στους 10 χρήστες, που συνδέονται από το σπίτι, επιλέγουν αυτόν τον τρόπο, για να περιηγηθούν. Μάλιστα, η τάση είναι διαρκώς αυξανόμενη, αφού, σύμφωνα με την έρευνα Web ID της Focus Bari για την περίοδο Μαρτίου - Σεπτεμβρίου 2013, το ποσοστό των χρηστών, που συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω κινητού, ανερχόταν το Σεπτέμβριο σε 33% από 25% τον Ιούνιο.

Ανοδικά κινείται και ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου, που επιλέγει να συνδεθεί μέσω tablets και i-pad, καθώς το Σεπτέμβριο του 2013 έφθανε το 8,2% από 4,5% τον Ιούνιο και μόλις 2,4% το Δεκέμβριο του 2012, αν και ποσοστιαία η διείσδυση των tablets - ως μέσο σύνδεσης στο διαδίκτυο - παραμένει χαμηλή για τα ελληνικά νοικοκυριά. Στο μεταξύ, σχεδόν αμελητέο είναι το ποσοστό εκείνων που επιλέγουν να περιηγηθούν στο διαδίκτυο μέσω της τηλεοπτικής τους συσκευής, καθώς τόσο τον Ιούνιο όσο και το Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, μόλις που έφθανε το 1%.

Η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων χρηστών του ίντερνετ, που συνδέεται από το σπίτι, εξακολουθεί να επιλέγει το laptop ως μέσο σύνδεσης στο διαδίκτυο (ποσοστό 63% το Σεπτέμβριο από 52% τον Ιούνιο του 2013). Δεύτερο δημοφιλέστερο μέσο σύνδεσης από το σπίτι παραμένει ο σταθερός ηλεκτρονικός υπολογιστής, με ποσοστό 53% το Σεπτέμβριο του 2013, από 37% τον Ιούνιο του ίδιου χρόνου.

Συνολικά, η διείσδυση του ίντερνετ στην Ελλάδα κινείται - παρά την οικονομική κρίση - ανοδικά και σύμφωνα με την έρευνα Web ID της Focus Bari για την περίοδο Μαρτίου - Σεπτεμβρίου 2013, έφθασε στο 73% τον Σεπτέμβριο από 71% τον Ιούνιο. Η δε μέση διάρκεια χρήσης του internet ανά ημέρα, όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία, είναι 2,2 ώρες. Από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτουν, εξάλλου, ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τις τηλεπικοινωνιακές ανάγκες των Ελλήνων και πως αυτές καλύπτονται σήμερα. Για παράδειγμα, η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 65% επιλέγει κάποιο συνδυαστικό πακέτο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (double/triple play) από 63% που ήταν τον Ιούνιο.

Δημοφιλή τα social media
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus Bari ανοδική είναι και η διείσδυση των social media στην Ελλάδα, καθώς περισσότεροι από 2 στους 3 σημερινούς χρήστες του ίντερνετ δηλώνει ότι επισκέπτεται μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Από τους συμμετέχοντες που δήλωσαν ότι έκαναν χρήση υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης το Σεπτέμβριο του 2013 το 49% είχε λογαριασμό στο Facebook, το 7% το Twitter, το 8% στο Youtube και το 5% στο Google+.

Από την έρευνα προκύπτει, εξάλλου, ότι ένα ποσοστό 20% (Σεπτέμβριος 2013) από 18% (Ιούνιος 2012) επιλέγει, πλέον, να κάνει τις αγορές του μέσω του διαδικτύου, ενώ ένα ποσοστό 21% (από 19%) χρησιμοποιεί εφαρμογές (apps) στο smartphone του.



Νατάσα Φραγκούλη

© Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας - ΣΕΠΕ, 2008 - 2013

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΤΕΥΧΟΣ

43

Α. Τσίπρας, Κ. Μητσοτάκης, EITO, Cisco, Accenture, PwC, IDC, WEF, Focus Bari

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019

ΤΕΥΧΟΣ

17

Έρευνα για τη βιομηχανία Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών 2019/ 2020

Αναζητήστε εδώ

Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο Tεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Ευκαιρίες καριέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ